recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mening om denne projektor m. hdmi, dvb-t
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMening om denne projektor m. hdmi, dvb-t

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bonzen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: Mening om denne projektor m. hdmi, dvb-t
    Sendt: 16-Juli-2007 kl. 19:41

Hej,

Jeg er total grønskoling på området, men jeg faldt over denne projekter på nettet som både har hdmi, dvb-t, cardreader og usbtilslutning.

Umiddelbart lyder det som en drømme ting og jeg overvejer at kaste mig ud i købet af denne model kan fås til omkring 6000,-kr men jeg synes det lyder for godt til at være sandt.

Jeg skal bare bruge den til lidt fodboldkampe og film samt ps3 i kælderen i ny og næ.

Så jeg ville høre jeres mening om denne, idet jeg intet har forstand på projektorere

 

Til top
bonzen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 19:42
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 19:52

 

 På den hjemmeside kan du ikke købe den, den er for forhandlere, derudover, så er det yderst tvivlsomt , at der understøttes DTT Subs på den, lidt dårligt kontrastforhold, men ellers ser den helt OK ud. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bonzen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 20:05

kontrast forholdet betyder vel ikke meget at sige, hvis den skal hænge i et mørkt kælderrum eller har jeg misforstået dette. 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 20:11

 

 Den har kun 800:1, de fleste fladskærme har fra 6000:1-10000:1, det er ikke uvæsentligt, at det er så godt som muligt. Det bedste vil jo naturligvis være at man kan se den In Action før man køber, for at bedømme om den har et godt billede.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2007 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af bonzen bonzen skrev:

kontrast forholdet betyder vel ikke meget at sige, hvis den skal hænge i et mørkt kælderrum eller har jeg misforstået dette. 

Jo, _netop_ i et mørkt rum. Derudover er der heller ikke ret meget af de andre specs der er noget at råbe hurra for. Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor man skulle vælge denne, frem for enhver anden billig-projektor og en ekstern DVB-T modtager. Men hvis man ikke stiller de voldsomme krav til billedkvaliteten, så kan man sandsynligvis få meget sjov ud af sådan en fætter.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu