|
Mens jeg venter på Beovison Avant 55" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2014 kl. 09:34 |
Så er dagen kommet, hvor mit gamle Beovision 7-40 MkIII bliver udskiftet med Beovision Avant med motorvægbeslag senere i dag.
Glæder mig sindssygt meget til at se det hjemme og opleve mit 3. B&O tv (det første var det gamle Avant med video ha-ha) ![]() Jeg er helt med på, at jeg ikke har noget UHD materiale jeg kan smide på skærmen, men hvad bør man vise på skærmen for at få en mega wow oplevelse? Forventer at skulle se Gravity igen, med et super flot (sort) billede fra rummet. Og ja, det er røv mange penge men i min optik det hele værd og matcher mit øvrige B&O grej.
|
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uhhhh....det lyder altså spændende med dit nye TV. Meld sørme da gerne tilbage med din oplevelser.
Stort tilløk med skønheden
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Får du også dit leveret : http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=11872&zoneid=5
![]() |
|
|
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
Så er mit Beovision Avant leveret og indstalleret, dog ikke med kran, griner.
Total lækkert tv og flot monteret på væggen, samt alle ledninger skjult i kabelbakker, tak til B&O Næstved for veludført arbejde ![]() Hvordan opleves dette tv så? Foruden et super flot billede, vil jeg gerne fremhæve den nye Beoremote One, som er utrolig let og lækker at have i hånden. Det fedeste, er de 3 valgfrie knapper som man selv kan vælge hvad skal styre, det gør det hurtigt at tænde, vælge rette medie (eks. Apple tv) lydgruppe og dreje det til ønskede position. Det er en samlet løsning og gennemført helhed, som bare er perfekt afstemt med billede, lyd og ikke mindst betjening. Man vender sig hurtigt til den nye remote, trods mere end 10 år med Beo 4. Det er sgu et stykke godt håndværk B&O har skabt, fedt produkt og mega fedt
![]() |
|
Beovision Avant 55"
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Endnu en gang et stort tillykke med dit nye B&O. Det lyder bare rigtigt lækkert og gennemført. Nyd det andægtigt
![]() Redigeret af Hother - 30-November-2014 kl. 19:20 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Takker, Hother - tro mig, det bliver nydt every god damn day
![]() |
|
Beovision Avant 55"
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |