recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mere..... nyt om Panasonic 4K HDR BD afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mere..... nyt om Panasonic 4K HDR BD afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mere..... nyt om Panasonic 4K HDR BD afspiller
    Sendt: 04-September-2015 kl. 21:57
Jeg har egentlig ventet på, at de forskellige AV-sider skulle komme op med nyt om den kommende Panasonic 4K HDR BD afspiller, men jeg har ikke rigtigt fundet noget via de sædvanlige "kanaler".

Jeg fandt dog lidt på AREA DVD, som oplyser, at den nye afspiller ikke kommer i år som forventet, men først til næste år - øv øv.

Panasonic fremviste endnu engang en prototype af afspilleren, og billedet her udviser ikke det endelige design.

Redigeret af Hother - 06-September-2015 kl. 12:47
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2015 kl. 23:42
Jeg håber vildt, at der kommer en ret hurtigt, hvor der også er HDD i. Herhjemme ser vi en del TV, hvor vi ikke når, at se det hele. Og så er det rart, at kunne optage det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg håber vildt, at der kommer en ret hurtigt, hvor der også er HDD i. Herhjemme ser vi en del TV, hvor vi ikke når, at se det hele. Og så er det rart, at kunne optage det.

En 4K HDR BD afspiller med HDD tror jeg desværre at du kommer til at vente en god del tid på, måske til næste efterår - og billig bliver den sikker heller ikke FlemmingBig smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

En 4K HDR BD afspiller med HDD tror jeg desværre at du kommer til at vente en god del tid på, måske til næste efterår - og billig bliver den sikker heller ikke FlemmingBig smile

Jeg venter gerne til næste efterår. Jeg vil bare have det i. Prisen rører mig ikke. Jeg gav formuer, for de første betamax, VHS, med mere. Min første fladskærm på sølle 35" kostede 45.000. Så det går nok.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2015 kl. 11:26

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg venter gerne til næste efterår. Jeg vil bare have det i. Prisen rører mig ikke. Jeg gav formuer, for de første betamax, VHS, med mere. Min første fladskærm på sølle 35" kostede 45.000. Så det går nok.

Jo det har du jo ret i, tingene var enormt dyre da de kom frem - det kan jeg såmænd også godt huske. 11K for min første Sony BD afspillerLOL
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2015 kl. 12:32
AVFORUMS har interviewet Panasonics UK direktør. Interviewet indeholder - naturligvis noget om deres nye OLED TV, men også en smule om den kommende UHD HDR BD afspiller. Det korte og det lange "It´s all about timeing"  - altså den nye afspiller kommer ikke på markedet før der er et udbud af UHD HDR Disc´s på markedet. 

Du kan se/høre interviewet her:
https://www.avforums.com/article/panasonic-tx-65cz950-oled-tv-ifa-2015-md-interview.11887

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu