|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||||||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
||||||||||
Det hjælper ikke at linke til Kingston. Det er bundkortets manual der skal kigges i. I mine manualer står helt klart, at de to typer ikke kan mikses. Det står jo også i PCens specifikationer, at der kun er to slots. Alene det indikerer jo også, at kun to kan bruges ad gangen. Flemming Redigeret af fltk - 23-Juli-2009 kl. 13:05 |
|||||||||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
||||||||||
De gange jeg har opgraderet RAM, så har Kingstons oplysninger passet (og det har jeg brugt en del gange). Pc'en specifikaltion angiver at den er født med 2x1024, altså 2 Gb RAM. Den siger ikke noget om udvidelser. Jeg vil stadig mene at den kan udvides. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
||||||||||
I følge HP kan man også: Speciufikationer på pc'en: Memory
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
||||||||||
Ifølge Niklas´eget link har bundkortet kun to sokler, så jeg ved ikke hvor du har hentet ovenstående oplysninger. Flemming |
|||||||||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
||||||||||
Fra HP hjemmeside. Oplysninger stemmer overens med konfigurationsguiden fra Kingston på lige netop denne pc. Niklas link er ikke en beskrivelse af bundkortet, men en beskrivelse af hvad man får (komfigurationsbeskrivelse) og indeholder ikke oplysninger om options. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
dstruct ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
||||||||||
Pana 50" PX70E
Pana HT550 1000W Kiss dp-558 PlayStation 3 Asus V1JP-AK042E |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
||||||||||
Her er en scanner, der viser hvad der kan sættes i af RAM:
http://www.crucial.com/store/drammemory.aspx Og her er forslagene til hp 6027.sc: http://www.crucial.com/store/listparts.aspx?model=Pavilion%2 0a6027.sc&pl=HP%20-%20Compaq&cat=RAM iøvrigt er den enig med dstruct Redigeret af Brixen - 23-Juli-2009 kl. 15:41 |
|||||||||||
Venlig hilsen
KB |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
suldrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
||||||||||
Nu skriver du at du skal til at vælge mellem en macbook eller en laptop.
Vil lige sige at jeg har en Macbook Pro (unibody) som jeg købte for et par måneder siden. jeg har installeret Windows 7 RC og bruger Apples Vista drivere fra Bootcamp. Den køre fint, eneste problemer er at den kun finder det store grafikkort (NVIDIA GeForce 9600M GT) og ikke det lille (NVIDIA GeForce 9400M), og så fryser den engang imellem (yderst sjældent) og jeg skal slukke for den på knappen. Det går jeg udfra er løst når Windows 7 frigives og når Apple laver nogle Windows 7 drivere. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
||||||||||
Ok, som det ser ud nu kan jeg godt have 4x1G ikk?
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
||||||||||
Jeg vil lige sige hvis jeg skulle have en mac skulle det være med MAC OS |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
||||||||||
Jo, efter alle specifikationer er der plads til 4 GB. Men ![]()
|
|||||||||||
Venlig hilsen
KB |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
||||||||||
Nå det nye windows kommer køber jeg nok en 64 BIT udgave.
![]() |
|||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |