recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mest brugervenlige alternativ til PCH a-110 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMest brugervenlige alternativ til PCH a-110 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Emne: Mest brugervenlige alternativ til PCH a-110 ?
    Sendt: 09-Februar-2011 kl. 14:12
Halløjsa.

Jeg går og overvejer at skifte min Popcorn hour, ud med en anden tilsvarende maskine.
Eneste krav er MKV filer, og som et ekstra plus måske Bitstreaming. Dog er det sidste ikke et must!

Jeg overvejer at skifte, fordi jeg har lidt problemer med at PCHén ikke reagerer helt efter det jeg trykker. Det vil sige når jeg bruger min Harmony controller, så har jeg problemer med at den ikke alt starter, når jeg trykker "Tænd". 

Der ud over så er den også lidt langsom, men det er primært det andet med at den ikke helt reagerer efter hvad jeg trykker. Jeg kan som regel godt få det til at fungere i sidste ende, men damen er ikke helt tilfreds med at "det ikke bare fungere".

Så jeg leder altså efter brugervenlige alternativer :) 

På forhånd tak.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Online
Point: 7245
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 15:39
Hvad med de andre popcorn modeller ?

Ellers er der WDTV Live hub

De fleste klarer fint mkv, selv min gamle WDTV

Eller er det din opsætning med din harmony det er galt med ?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 17:47
Lidt interessant at vide om du også oplever problemer med standard-fjernbetjeningen - jeg har eks. også en Harmony til mit setup og det krævede da lidt fiflen inden det kørte helt godt!
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 20:08
Det manglede jeg selvfølgelig lige at skrive :) 

Det er det samme med original fjernbetjeningen. Jeg syntes det virkelig lidt underligt, set i forhold til at det bare burde været tændt eller slukket. Men det er som om der er flere modes. Sådan lige som en "fil overførsels mode" og lignende. Men det syntes jeg bare ikke jeg kan finde i manualen.

WD TV har kun den ene ulempe, at der skal stå en harddisk ved siden af :)
Til top
CerB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-December-2007
Sted: Denmark
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af larsen_mgeic larsen_mgeic skrev:

Det manglede jeg selvfølgelig lige at skrive :) 

Det er det samme med original fjernbetjeningen. Jeg syntes det virkelig lidt underligt, set i forhold til at det bare burde været tændt eller slukket. Men det er som om der er flere modes. Sådan lige som en "fil overførsels mode" og lignende. Men det syntes jeg bare ikke jeg kan finde i manualen.

WD TV har kun den ene ulempe, at der skal stå en harddisk ved siden af :)

WD TV LIVE kan jo køre netværk, jeg streamer uden problemer 1080P mkv film fra min gamle qnap TS-109
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu