|
mest nyttige dagligdags apps ? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ikke mere forældet end jeg tankede til 9,38 den anden dag inden kl 10 |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Gode gratis Android app's, fra Google's Play butik kunne bl.a. være følgende: Praktiske app: Dolphin - Super alternativ til Chrome FING - godt overblik, over dine tilkoblede elementer i netværket. (ip adresser og mac adresser o.m.a.) Super brugbar app ! WIFI analyzer (overblik over de omkringliggende netværks brug af kanaler o.a.) Nice ! Silent Mode widget (hurtig skift til lydløs el. vibrer) ES File Explorer (en slags Stifinder) - Quick Settings - MX Player Dropbox - Google Drev - One Drive (plads i "skyen") RealCalc (Omfangsrig regnemaskine) - Tekst-TV - Google+ - e-Boks Købeloven - Smooth Calendar - DigiCalc - Danske Aviser Sikkerhed: ESET Mobile Security - Malwarebytes Antimalware Befordring: Mit tog (tidligere Byens puls) - "Train Info DK" og "Rejseplanen" Sport relaterede: Livescore.com - så at sige alle live fodboldresultater fra hele verden (også superligaen). Virkelig nice ! ATP/WTA Livescores (Tennis resultater og kampprogram fra de store turn.) Foto relaterede: DOF Calculator - Photo Tools (ufattelig mange gode værktøjer vedr. foto) - Canon Lenses (Oversigt over alle Canon's objektiver) Spil: Jewels Star - Jewels Link - Jewels Maze (3 herlige vanedannede spil der er gode til at slå tiden ihjel med) Pool Break Lite (fedt og flot Snooker og Pool game) - Random Mahjong Lidt forsk.: Google Earth - Moon 3D - GPS Essentials - Goggle Sky - Unit Converter - DMI vejrudsigt - Byvejr
|
|||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak Roland. Fing har netop den app funktion, som jeg har søgt efter. Jeg har en router + Extender, der rækker 60 meter ud over vor bopæl, så det er rart at se, hvem der er på, selv om netværket er beskyttet. Men jeg giver jo af og til gæster adgang.
Xalted networks var på. Tilsyneladende har det noget med LinkedIn at gøre. Lidt mystisk. Er der nogle af jer, der ved noget om det? |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg bruger desuden følgende gratis app:
*e-boks *Stofa webTV - benyttes til at se HD kanaler, der følger med mit fibernetabonnement *call recorder *stemmeoptager *DR radio *DRTV *Google oversæt *Krak *eReolen biblioteksbøger. Bruges til at høre lydbøger i både bil og have mv *Goggles. via fotos finder websteder mv hvor emnet eller varen findes. Et foto af et kunstvæk finder måske ud af hvem kunstneren er. *WhatsApp - til kommunikation med venner overalt i verden. Appen er bedre end fx skype *Docs- Googles fremragende skriveapp. Man kan skrive både on og offline *Keep - den skal man have. fx til købsliste, mangelliste på huset, hvem er hvem huskeliste. Den synkroniser straks med andre enheder der bruger app. Huskelister kan efterfølgende bruges offline. *Mileage - benzin og km regnskab *Sound Hound, der lytter og fortæller hvilken musik man hører i fx tv *world newspapers- onlineaviser over hele verden *AliExpress til køb af alt muligt. fx sidst en fremragende Powerbank 5600 mah til 40 kr tilsendt med lufpost *Flightradar- til at følge fly *Google nu - der automatisk fortæller mig om flyforsinkelser, blot jeg har fået en emailkopi af flybilletten fra konen - eller den viser seværdigheder netop hvor du befinder dig incl fotos osv *iHelicopter så helikopteren kan fjernstyres med mobilen *Vivino - der tjekker vinkvaliteten *Familytree - til at finde stamtræet. Den kommunikerer med andre i verden, der indplotter oplysninger. På den måde er jeg nået tilbage til år 1612 *Ryanair - til kopi af booking, så man ikke behøver en printer og mange andre |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Netop at folk selv indberetter gør at den ofte viser forkerte priser. Folk i mit område er måske for dårlige til at indberette. Jeg har i hver fald droppet den. |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den er blevet forringet! For tidligere stod tidspunktet for indberetningen, og så kørte man selvfølgelig ikke efter en pris der var indberettet for 10 timer siden. |
|||
Ronny73
Super bruger Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hold da op en masse apps, jeg vi kigge det igennem. i hurtig overblik er der en del der ser spændende ud. Tak for hjælpen :-)
|
|||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tasker - genial app til at lave alt muligt automatiseret, min største glæde ved den er, at når jeg åbner Plex app på mobil sender den automatisk wake on lan / wan til min server som så er klar indenfor 5 sek ca.
Den app kan simpelthen lave næsten alt. |
|||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Krak app er ret god på Android da du kan indstille så den viser dig navn og adresse på indkomne opkald/sms og så nemt oprette ny kontakt hvis det er en der skal gemmes.
|
|||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|||
Jessemand
Super bruger Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Halløjsa.
Var inde for at finde Familytree... men der er jo et hav der hedder næsten det samme. Kan du oplyse firma der står bag? |
|||
MDusen
Bruger Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Findes der noget lignende til 'æbleenheder'? |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |