recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mest projektor for pengene
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mest projektor for pengene

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
henrik-d Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2008
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 14:05
@Bromberg; Den blir ellers rost i denne her anmeldelse og ikke mindst for sortevnen http://alatest.dk/topbar/38249319/-1/?ref=http%3A%2F%2Falatest.dk%2Fanmeldelser%2Fprojektorer%2Finfocus-corporation-sp8600%2Fpo3-130611665%2C27%2F
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af thcleaner thcleaner skrev:

Oprindeligt skrevet af henrik-d henrik-d skrev:

Jeg har besluttet mig til at ofre lidt mere og så efter at ha researchet nettet mm har jeg valgt denne: INFOCUS SP8600 PROJECTOR FULL-HD (SP8600)
Det virker da som et godt køb - lidt under 6000!

den kan ikke køre 24p og der skal total mørklægges i brug

Har du set den i drift ?

For hvad jeg kan finde om den er den forholdsvis lysstærk og understøtter 24p ?

Jeg havde den faktisk selv på listen over muilge kandidater til ny projektor, men kan ikke lige huske hvorfor jeg fravalgte den igen.
Til top
akas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2007
Sted: danmark
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 21:28

Hej jakobbirk,
rummet er ca 30 m2. En del lysindfald. Jeg har ca 4 m til lærredet. Jeg ønsker at se film fortrinsvis. Ønsker at mørk er mørk og ikke grå. Jeg har ca 4000 at gøre godt med.
Hvis du skal have sort som sort og ikke grå,skal du op i en helt anden prisklasse.Wink
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af thcleaner thcleaner skrev:

Jeg har besluttet mig til at ofre lidt mere og så efter at ha researchet nettet mm har jeg valgt denne: INFOCUS SP8600 PROJECTOR FULL-HD (SP8600)
Det virker da som et godt køb - lidt under 6000!

den kan ikke køre 24p og der skal total mørklægges i brug

Har du set den i drift ?

For hvad jeg kan finde om den er den forholdsvis lysstærk og understøtter 24p ?

Jeg havde den faktisk selv på listen over muilge kandidater til ny projektor, men kan ikke lige huske hvorfor jeg fravalgte den igen.

Må give Hans ret.

I denne test skriver de intet om problemer med judder eller noget, de skriver netop den ikke har det. Plus den har DC3 chip hvor W1100/1200 "kun" har DC2 chip. Til prisen tror jeg den er ganske god.

http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/projectors/infocus-sp8600-981148/review

De her nævner heller ikke noget om det udover den klarer det godt i både 24 og 60hz

http://www.lydogbilde.no/test/infocus-sp8600

Redigeret af JordanDK - 19-December-2011 kl. 21:10
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér goAMinD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2011 kl. 22:04
Kan kun tilføje TW3200 som valget for den, der vil have masser af lys ud af projektoren samtidig med prisen i budget klassen. Den stod tidligere i EL-Giganten til 6595,- men det er desværre slut. Ligger pt. omkring 7500,-.

Blu-ray
Film
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 11:09
Nå men jeg endte med at købe Infocus 8600. Kanon billede, fin sort, men regnbueproblemer. Hvad filan stiller jeg op nu? Kan jeg gøre noget for at reducere problemet? Vil mine øjne vænne sig til det? Tror I alternativt jeg kan få forhandler (Dustin home) til at bytte til en anden projektor?
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 11:28
Du har vel 14 dages returret når den er købt over nettet?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 11:58
@Zuppe: ja, men jeg har jo haft den i brug?
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Point: 490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s0ad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 15:53
Du kan nok sende den tilbage sålænge du ikke har brugt en hulens masse timer på pæren.. 8600 er netop meget udskældt pga. regnbueproblemer. Nup dig en BenQ w1100 eller Mitsubishi hc3800, de er ikke så slemme heldigvis.
Til top
s0ad Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juli-2007
Point: 490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér s0ad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 15:54
Hild dog øje med, at de begge har en voldsom offset og derfor måske ikke egner sig..
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 00:52

@Zuppe: ja, men jeg har jo haft den i brug?

Hvis du har taget den i brug, er returretten bortfaldet.

Hvis du har afprøvet den, er returretten ikke bortfaldet.

Så er der lagt op til et hyggeligt slagsmål om, hvornår afprøvning bliver til ibrugtagning.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-d Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 01:03
Det håber jeg sandelig ikke. Hvis så vil det være ALLER SIDSTE gang jeg handler der!
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu