recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mest spillede PS3 spil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMest spillede PS3 spil?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Sorenhund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Emne: Mest spillede PS3 spil?
    Sendt: 25-April-2009 kl. 10:58
Tænkte på, hvilket spil folk bruger mest tid på...??

Jeg har gennemført LBP 2 gange og har gennemført GTA 4 2 gange.. (anden gang for at få trophies med)

Ynglingsspil:
Call of duty MC (online)
GTA 4
LBP

Kommende:
Operation Flashpoint 2...
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2009 kl. 11:34
Jeg spiller personligt ikke ret meget, og det meste af min tid op igennem årene har foregået via en Pc. Det er først de seneste måneder, efter jeg købte en PS3, at jeg er begyndt at spille på en konsol. Før det blev det til lidt Xbox, primært p.g.a af de første Halo-spil, men maskinen blev hurtigt solgt. Derfor er jeg endnu ikke den store gamer på en PS3, og jeg har endnu ikke spillet fantastisk mange spil.

Normalt skal der meget til for at jeg spiller et spil igennem mere end én gang inden for nærmeste fremtid, og Multiplayer siger mig ikke meget. Jeg har dog netop gennemført Call Of Duty Modern Warfare, og det er indtil videre det bedste spil jeg har spillet på en PS3. Ikke mindre end fabelagtigt. Simpelthen så mange fantastiske fede missioner, specielt hvor man er i Tjernobyl.

Ellers er det Killzone 2, som jo næsten er en selvfølge. Et spil som er teknisk forud på mange områder, og som helt sikkert bliver spillet igennem på et senere tidspunkt.

MGS4 er måske ét af verdens bedste spil nogensinde. Da jeg sad tilbage efter at have gennemført det, fandt jeg ud af, hvor sindsygt fantastisk det spil egentlig er. Dog var spillet det første jeg spillede på en PS3, og uden den store erfaring, er det et møghamrende svært spil. Det var måske en anelse for komplekst for mig på daværende tidspunkt, og et spil som virkelig krævede koncentration hele vejen igennem. Her savner jeg måske den lettilgængelighed som i Modern Warfare, og til dels også Killzone 2. Det handler selvfølgelig om temperament, men MGS4 skulle nok ikke have været mit første spil på en PS3, og jeg ved, at jeg vil få meget mere ud af det, hvis jeg spiller det igen. Men sikke et indtog i PS3 verdenen:) Efter at have spillet dét spil, vidste jeg lige præcis hvorfor en PS3 er sådan en fantastisk spillekonsol. Nu har vi endda Killzone 2, og snart Uncharted 2. Mums siger jeg bare.

Ellers har jeg spillet Fallout 3, som jeg er kørt død i. Af andre kan nævnes Tomb Raider Underworld og Call Of Duty 5.
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2009 kl. 12:54
Rock Band 2, nok mest fordi det er et spil man kan tage frem og spille i 10 minutter såvel som 2 timer.. og fordi det er sjovt self 
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2009 kl. 13:51
Metal Gear Solid 4 har over nogle dage været det der har givet mig den største oplevelse på PS3 - det spil er så godt skruet sammen at det gør ondt, super gameplay, super grafik, super lyd og super historie - om end en smule forvirrende hvis man som jeg ikke har spillet meget af de tidligere spil i serien.

Man skal dog være beredt på ret mange og lange mellemsekvenser, med megen dialog osv.

Uncharted: Drakes Fortune er endnu et spil som kan give en rigtig fed oplevelser over en weekend, igen masser af fed grafik, og en god historie...

Hvis det er lidt længere oplevelse med et enkelt spil du er ude efter, så skal du nok have fat i nogle af de spil som man ikke kan slippe online.

Jeg har ikke selv spillet Call Of Duty 4, men har læst mange der siger at det er super godt online.

Jeg har der i mod brugt meget tid på Battlefield: Bad Company online, og det er sgu sjovt - og FrostBite motoren som spillet kører i, tilføjer lidt nyt i og med at bygninger osv. kan smadres - mega hylt, imho.

Ellers er der jo KillZone 2 - singleplayer delen er relativt hurtigt overstået (selv om sidste bane var frustrerende for mig ) men det er super fedt lavet, glimrende grafik, super lyd - og online giver det lige lidt ekstra!

Puha... jeg har 29 spil stående på hylden - og jeg synes kun jeg køber gode spil, så - bare kom igang :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2009 kl. 14:20
Ja Metal Gear Solid 4 havde samtidig en del referencer til de første 3 spil, og historien er simpelthen så kompleks, og for at forstå det hele, skal man have spillet de forrige spil, hvilket jeg aldrig har. Samtidig med en kompleks historie, er f.eks. selve spillets gameplay også ret omfattende, og dé to ting kombineret med øvrige aspekter, gjorde det til et meget svært spil for en nybegynder som mig.

Jeg ventede længe på et spil som virkelig kunne revolutinere spilgenren, men ind kom MGS4. Hvis vi husker tilbage på dette årtusind, kunne man blandt andet nævne det første Max Payne spil, som revolutionerede ikke bare på få områder, men på rigtig mange punkter. For mig står spillet stadig som en éner, nøjagtig som MGS4, for jeg tvivler på, at der nogensinde i min stadige ungdom dukker et spil som MGS4 op. En ven kalder det ennda et "Once-In-af-lifetime-experience".

Jeg er forbavset over, at du ikke har prøvet Call Of Duty 4 endnu. Du må skamme dig.

Jeg har ikke spillet det online endnu. Simgleplayer-delen er simpelthen forrygende, og grafikken er stadigvæk fabelagtig. Ikke bare nok med, at spillet vandt et hav af priser, som vel nærmest kan sammenlignes med Titanic indenfor filmverdenen (Overdrivelsen fremmer forståelsen), så menes jeg at have læst noget om, at Tjernobyl-banen skulle være kåret som én af de bedre øjeblikke i spilhistorien.

Men jeg må nu også skamme mig over spil, som jeg aldrig fik spillet.

Rent faktisk har jeg kun 5 spil på hylden. Dé spil som "bare" er gode, eller udmærket, er solgt eller byttet væk.

Redigeret af vasif - 25-April-2009 kl. 14:21
Til top
deepmagic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Marts-2008
Point: 483
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2009 kl. 14:34
Battle Field - Bad Company når jeg engang i mellem tager et game
Samsung LE40M86BD
Samsung SMT-H3106
Pioneer VSX-LX51
Pioneer S-V50 7.1 Højttalersystem
PS3 40gb
Qnap TS-209 Pro II (2x 750GB)
Logitech Harmony 895
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2009 kl. 14:35
Jeg ser desuden frem til Mafia 2. Jeg har store forventninger til spillet. Det første spil blandede elementer fra mange spil, og mixede det succesfuldt.  Etteren blev virkelig spillet igennem på min Pc.

Uncharted 2: For mig er det fint hvis de fortsætter hvor de slap, selvfølgelig med de obligatoriske forbedringer.

Især ser jeg frem til grafikken, som ifølge udviklerne skulle nå nye højder på en PS3.

Max Payne 3 udkommer først i slutningen af året, men det er spillet som jeg bare ikke kan vente så lang tid på. Men forventningerne er jo næsten enorme, og jeg er bange for, at de kun til dels ville kunne indfri dem. Den originale historie, som gjorde spillet så populært er jo nærmest udtømt, og såsom Bullet-time, som jo overraskede alt og alle dengang, er jo efterhånden set i øvrige spil, og har ikke den samme Wauv-effekt, omend jeg har til gode at se et spil, som slår Max Payne på dét område.

De har en stor opgave foran sig, men Rockstar Games formår at lave rigtig gode spil. Max Payne 3 bliver nok ikke en revolution, som det første spil, men mindre kan gøre det.

Efter min mening udmærkede filmatisering, som dog vigede langt fra spillet, og slet ikke kom op på spillets niveau, så er det på tide, at Max Payne endnu engang kommer på folks læber.

Redigeret af vasif - 25-April-2009 kl. 14:41
Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 13:17

Wipeout HD multiplayer uden tvivl.

Gider ikke rigtigt shooters mere, men har da lidt sjov med Savage Moon en gang i mellem.

Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 13:30
GTA 4  - Helt klart. GTA serien har altid været en klar favorit her.

Er i gang med at gennemfører det for anden gang - ligesom Sorenhund for at få en sjat trophies og så for at få historien endnu engang. Den er jo super fed.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 14:03

De spil jeg har spillet mest er..

Fifa 09. Efter trophies kom har jeg næsten ikke spillet andet. Ultimate teams er virkeligt sjovt og godt lavet.

Gran turismo 5 P. Det var faktisk på grund af gran turismo jeg købte en PS3. Vidste bare ikke dengang at det ikke var det fulde spil.

Disgaea 3. Har jeg også brugt en del tid på. Har dog lagt det lidt på pause. Pga jeg bruger mest tid på fifa ultimate teams, og venter på at se om patchen med trophies kommer til Disgaea Us version som er den jeg har.

Ellers har jeg spillet de fleste af de andre " store´" titler og byttet dem væk bagefter til andre spil.

Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2009
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 14:14
Går også helt gak gak i gågaden med Fifa 09 98% på online og ellers game med venner både over net eller på samme skærm. bliver aldrig træt af det spil!!!

trofast gamer siden fifa 97 købt til min ps1 på blå mandag!!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 14:15

Fifa 09. Efter trophies kom har jeg næsten ikke spillet andet. Ultimate teams er virkeligt sjovt og godt lavet.

Saa skal vi snart have en kamp. Det er nok over en maaned siden jeg spillede. Tror dog jeg naaede at faa en trophy. FUCK trophies, der kommer saa laenge efter udgivelsen.

Det kan vaere, at du har en chance nu.

P.S. Hvad gaar ultimate teams ud paa?

OT: COD4 har jeg timemaessigt spillet mest. Hvis vi snakker PC, saa er det alle Football og Championship Manager-spillene

Lige nu bruger jeg tid paa PixelJunk EDEN (et af de bedste spil - ever!) og Killzone. Dog har jeg generelt brugt ALT for lidt tid paa spil den sidste maaneds tid mindst.

Redigeret af amorbavian - 28-April-2009 kl. 14:19

BORING!
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu