recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mest spillede PS3 spil?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMest spillede PS3 spil?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
broeman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 16:35
Er der andre der har prøvet Savage Moon? Jeg har overvejet spillet, men det fik ikke alt for gode reviews på Eurogamer. Det skulle åbenbart blive alt for svært hurtigt, er det på niveau med Pixeljunk Monsters?

Jeg har alt for mange spil til at jeg kan komme igennem dem, så jeg har stoppet med at købe nye foreløbigt Er igang med at færdiggøre GTA4 og få nogle trophies, men ellers har jeg nok primært spillet Pixeljunk spillene mest.
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2009 kl. 16:46

Hej Armorbavian

Ja vi må se at få spillet Fifa igen. Jeg er blevet bedre end sidst, jeg kan for det meste spille lige op mod computeren på World class. På profesionel vinder jeg næsten altid med 2 eller flere mål. Før kunne jeg dårligt nok vinde over den på Semi pro. Så lidt bedre er jeg da blevet Smile

Ultimate teams er en slags manager version

Hvor det gælder om at admistrere spilleren og forskelige trænere.

Det foregår på den måde at man spiller kampe, og tjener coins,. som man så kan bruge på at købe nogle pakker med kort. Bronze, sølv, eller guld pakker, alt efter hvor mange coins man har.

Man kan også bruge sine coins og søge i online auktions serveren efter andre kort som andre spillere har sat til salg.

I hver pakke er der kort med nye spillere, trænere, kontrakter, stadions, og alt muligt andet man så kan bruge til at forbedre sit hold, eller prøve at sælge online til andre spillere. Man kan også sætte sine overskydende kort ind i en slags collection bog, hvor man så kan samle hele sider og få udbetalt en bonus hvis man samler en hel side.

Det gælder om, at samle et hold der har god kemi, hvor alle spillere er fra samme nation, og spiller det samme system, på deres favorit plads.

Selve kampene spiller man på samme måde som i det normale Fifa enten offline, eller online, hvor der er masser af forskelige turneringer, der giver trophies når man vinder dem. Man kan dog kun lave egne hold taktikker, alt efter hvor god ens maanger er, hvis man har en bronze manager, kan det f.eks være han ikke kan ændre på midtbane, og agrebs taktik osv...

Det er lidt svært at bskrive alle mulighederne, men det er rimeligt sjovt.

Du kan jo prøve at hente det. I Fifa 09 går du bare ind i den menu der hedder Ultimate teams så henter den det og du kan spille de første 5 kampe gratis, før du skal betale. Så kan du jo altid se om det er noget for dig.

Redigeret af Klondike - 28-April-2009 kl. 16:48
Til top
Sorenhund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2009 kl. 17:02
Har også selv gamet CoD 4 RIGTIG mange timer online... Tror jeg havde gamet ca. 4 mdr. før jeg gik igang med single player og mener stadig at det online delen er så suveræn at det er en af PS3´s bedste!!

Som skrevet tidligere ser jeg frem til operation Flashpoint... nogen der har kig på det?
Nogen der har gamet 1éren? 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu