Hej Armorbavian
Ja vi må se at få spillet Fifa igen. Jeg er blevet bedre end sidst, jeg kan for det meste spille lige op mod computeren på World class. På profesionel vinder jeg næsten altid med 2 eller flere mål. Før kunne jeg dårligt nok vinde over den på Semi pro. Så lidt bedre er jeg da blevet 
Ultimate teams er en slags manager version
Hvor det gælder om at admistrere spilleren og forskelige trænere.
Det foregår på den måde at man spiller kampe, og tjener coins,. som man så kan bruge på at købe nogle pakker med kort. Bronze, sølv, eller guld pakker, alt efter hvor mange coins man har.
Man kan også bruge sine coins og søge i online auktions serveren efter andre kort som andre spillere har sat til salg.
I hver pakke er der kort med nye spillere, trænere, kontrakter, stadions, og alt muligt andet man så kan bruge til at forbedre sit hold, eller prøve at sælge online til andre spillere. Man kan også sætte sine overskydende kort ind i en slags collection bog, hvor man så kan samle hele sider og få udbetalt en bonus hvis man samler en hel side.
Det gælder om, at samle et hold der har god kemi, hvor alle spillere er fra samme nation, og spiller det samme system, på deres favorit plads.
Selve kampene spiller man på samme måde som i det normale Fifa enten offline, eller online, hvor der er masser af forskelige turneringer, der giver trophies når man vinder dem. Man kan dog kun lave egne hold taktikker, alt efter hvor god ens maanger er, hvis man har en bronze manager, kan det f.eks være han ikke kan ændre på midtbane, og agrebs taktik osv...
Det er lidt svært at bskrive alle mulighederne, men det er rimeligt sjovt.
Du kan jo prøve at hente det. I Fifa 09 går du bare ind i den menu der hedder Ultimate teams så henter den det og du kan spille de første 5 kampe gratis, før du skal betale. Så kan du jo altid se om det er noget for dig.
Redigeret af Klondike - 28-April-2009 kl. 16:48