|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() Sendt: 15-Marts-2008 kl. 17:29 |
Hvad er det mest stille DVD-drev til PC i har haft erfaringer med ?
Mit valg ligger hver gang på BenQ/Shuttles drev, men det er ved at være en gammel svend, nogen der har nogle bud på nogle nye drev ?. Eller skal man over til Blu-Ray drev nu ? (De kan vel også spille DVD'er) |
|
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Jeg hoppede på en Samsung Writemaster sidst, og kan seriøst aldrig rigtig få fat i om den overhovedet læser på skiven eller ej. Så har slet ikke gidet at slå noget bremseprogram til.
Den giver dog lidt af sig under brænding, men regner ikke med at det generer de fleste. Den hedder Samsung Writemaster SH-S183A, men har forstået at dette er generelt for alle Samsung drev. De er jo i forvejen også ret kendte for hvor lydløse deres harddiske er. |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Nå jeg skal købe nyt drev, kikker jeg på CD Freaks' top 5 liste:
http://www.cdfreaks.com/devices/ Tryk på info-knapperne for at læse resultatet af deres afprøvninger. I bunden af resultatsiden er links til relevante reviews. Jeg har Samsung SH-S203N og LiteOn LH-20A1S. Samsungen er helt klart den mest stille af de to. Jeg har ikke andre drev at sammenligne med. Redigeret af jeje - 15-Marts-2008 kl. 19:37 |
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Hmm så er jeg bare uheldig med de 3 Samsung drev jeg har haft.. og det er netop 183'eren og 203'eren... Dog siger de intet i forhold til alle de LiteOn drev og Plextor drev jeg har leget med.
Evt nogen der har erfaring med: http://www.cdfreaks.com/devices/Blu-ray/Pioneer/BDC-S02BK.ht ml |
|
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |