recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Metalgear solid 4? * SPOILERS! *
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMetalgear solid 4? * SPOILERS! *

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2008 kl. 09:19

Nu har jeg spillet spillet i over 15 timer, og er stadig vildt begejstret for spillet (mildest talt).

Spillede igennem act 2 i gaar, slutningen var jo haesblaesende, dog nemt overstaaet (taenker paa rage banerne paa Drebins Stryker, samt tracking banen inden).

Derefter kommer de fedeste mellemsekvenser, foerst introduktionen til Raiden, og saa hans kamp med Vamp (kan ikke fordrage gutten). Fuck hvor var det nice! Jeg fik lyst til et seperat spil med Radien, hvor man kan faa lov til at vaere ninja og slagte loes!

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2008 kl. 14:22

Jeg kan simnpelthen ikke lade vaere med at udtrykke min (stadige) begejstring for dette spil! Selv her efter 15-20 timers overrasker spillet positivt. Nu taenker jeg paa motorcykkelscenen i Act3. Fuck hvor er det nice. Det er jo som at vaere med i en film. Lidt kaotisk men de bullettime scener - damn that was good!

Paa den negative side, saa syntes jeg at Act3 indtil videre er nemt, nemmere end at snige sig ind i Liquids lejr i Act1, som var det svaereste for mig. Det kan vaere det er fordi jeg er blevet sindssyg ninja snigeren!

En anden negativ/daarlig AI ting var da jeg skulle foelge ham fra Le Resistance. Der hvor han bliver fanget, valgte jeg at skyde de to PMC's, hvorefter den dumme maend flygter tilbage i armene paa andre PMC's!! Hold kaeft hvor dumt.

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2008 kl. 14:46

Citér Jeg tror vi skal have tilføjet ordet *SPOLIER* i emnet snart!

Og det har jeg så tilføjet nu!

Redigeret af zulfo - 10-Juli-2008 kl. 14:47
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2008 kl. 14:48

Hvad mener du????????????????????????

Godt, jeg taenkte at det allerede var for sent i mit sidste indlaeg, men mener at jeg brugte det i starten af traaden (eller var det en anden traad? )

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2008 kl. 18:52

Damn hvor er Crying Wolf banen svær når man går efter NO ALERT. Nu har jeg kun spillet en gang, skal til at prøve igen. Men hele Shadow Moses turen er fantastisk!

Nu skal Ulven bare ha slag!

BORING!
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2008 kl. 22:18
Det er et fedt spil!!!!!

Alle dem som kan lide gode spil, de skal fluks købe en PS3 og MGS4 - andet er totalt lame

Jeg fik Ørnen - jeg er headshot masta
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2008 kl. 09:18

Efter 3 forfejlede forsoeg med Crying Wolf, er jeg naesten ved at opgive NO ALERT. Men kun naesten  Problemet er ikke selve Baestet men alle de Frogs, der hopper rundt, saa naar Baestet kommer loebende og du mister orienteringen, er det meget nemt at hoppe ud foran en Frog. Noej, hvor irriterende. Det bliver nok ikke nemmere senere henne...

Jeg kan osse se at det tager noget laengere tid for mig, naar jeg gaar efter NO ALERT. Alle er jo i gang med 2-8 gennemspilning. Jeg tror jeg har brugt ca. 13 timer inden Crying Wolf. Meget er det er jo pause og sekvenser, men noget gaar ogsaa paa at man skal starte forfra pga. en mindste fejl.

Anima, jeg skriver 100% under paa det her>

Alle dem som kan lide gode spil, de skal fluks købe en PS3 og MGS4 - andet er totalt lame

Redigeret af amorbavian - 14-Juli-2008 kl. 09:21

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2008 kl. 09:20

Er der egentlig nogen, der har en god taktik til Crying Wolf, mht NO ALERT????

Jeg har ikke proevet igen, men det jeg har forsoegt mig med er at holde mig i udkanten af hoejre side. Naar der gaar lidt tid kommer den loebende, hvor jeg sagtens kan undgaa den og granaterne (som sagt ovenover er det Frogs'ene der er problemet). Naar jeg saa skyder den, og den loeber vaek, er det svaert at foelge med og finde den igen.

Er det bare taalmodighed i den bane? For de skide Frogs kommer bare igen hvis man skyder dem.

BTW, jeg bruger et par snipere til Ulven, sammen med Night Vision....Man kan faa 3 velplacerede skud pr. gang.

BORING!
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2008 kl. 16:27
Jeg kunne snilt skyde ALLE ned, hvorved jeg havde hele banen for mig selv med CW. Der kommer et par forstærkninger, men det ophører.

Dernæst skal du være opmærksom på vindes retning. CW kan lugte dig gennem vinden, og vil derfor altid stå og vente i modvind.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu