recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Metallica d.28/7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMetallica d.28/7

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 20:31
Først og fremmest.
Tak for dit ok ligegyldige svar, ved ikke helt hvad du for ud af det? men ok.

for det andet.
så sprugte jeg sådan set bare hvad folk mener om hvor man står bedst i forum, til metallica koncerten.

Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

det er simpelthen det dummeste spørgsmål jeg længe har læst men jeg vil da give dig et godt råd -tag din mor med hun vil sikkert kunde vejlede dig


"sej kommentar" en smule sørgeligt men hvis du føler dig sej ved at nedgøre min post om at få den bedste oplevelse ud af koncerten så vær'sko'    ...

JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 20:42
Hej fth

Jeg ved ikke, hvor meget du kan bruge det til - MEN jeg var ovre og se den første koncert (som for øvrigt var noget federe end de fleste anmeldelser giver indtryk af!!). Vi stod mellem scenen og "friends and family"-området, som er lige foran caféen - altså modsat indgangen.

Lyden var ikke super-duper-fantastisk her, specielt ikke under opvarmningen, men den var dog acceptabel. Var nede på toiletterne nede bagved under koncerten og efterhånden som man kommer længere hen mod tribunen, hvor folk sad oppe, blev lyden bedre mere tydelig... som om musik og sang ikke smeltede helt så meget sammen - lidt svært at forklare.

Anyways, så husk et par ørepropper! Det var ikke så højt under opvarmningen, men det blev der lavet om på, da Metallica spillede 


| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 20:58
Dejligt med noget feedback man reelt kan bruge til noget.  TAK 

Altså min plan er at stå helt op af scenen, ved hegnet. Så tæt på som overhovedet muligt! 
Tror du at det er en nødvendighed at bruge ørepropper der?

Hehe Glæder mig som et lille barn til imorgen!!
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 21:28
Du har også noget at glæde dig til 

Jeg ville tage nogle propper med for en sikkerheds skyld...
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2009 kl. 21:49
Forslaget er noteret! 

Uha det gør jeg fandme os!!!!!
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2009 kl. 14:22

Jeg var til koncerten i går, og ankom til forum kl ca 18.30, og fik en plads ca 1 meter fra hegnet. Folk bliver lukket ind i hold, så det kan sagtens lade sig gøre at få en plads tæt på uden at skulle stå i kø hele eftermiddagen.

Mht lyden er den ikke specielt god tæt på, modsat stemningen som er helt i top. Det er en blanding af baggear og reflektioner fra line-arrays. Desværre ikke så meget direkte lyd, så det mudrer en del til tider. Lyden blev dog bedre som aftenen skred frem. Kunne forestille mig at lyden er noget bedre længere ude, men valgte at bliver tæt på istedet for at gå ud og lytte.

Ørepropper et et must uanset hvor i salen man er placeret. Hvis man ikke lige ejer andet end (ubrugelige) skum-propper, kan man købe nogle ok silikone-juletræer for en 50'er ved indgangen.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu