recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Metro 2033: Anmeldere er tudefjæs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMetro 2033: Anmeldere er tudefjæs

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6410
Direkte link til dette indlæg Emne: Metro 2033: Anmeldere er tudefjæs
    Sendt: 05-Juli-2010 kl. 16:38
Hej

Metro 2033 var afsendt og på vej til mig, da jeg komme til at læse nogle dårlige ting om spillet
Flere anmeldere havde opgivet at gennemføre spillet, fordi det var for "besværligt" Confused
Der var alle mulige ting i vejen med det...

Nu har jeg så gennemført det Wink
De tudefjæs til anmeldere må have haft et grafikkort, der ikke kunne klare opgaven
Jeg måtte udskifte mit GeForce 8800GT, fordi det ikke kunne følge med og crashede nu og da... og det hylede rent bogstaveligt som en stukket gris

Konfiguration: AMD Dual Core 3.0, 4 GB RAM, ATI Radeon 5850 og spillet kørt @ 1920x1200, Direct11x, detail high

Jeg er glad for at jeg opdaterede, for det er et godt og meget flot FPS
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2010 kl. 19:41
De anmeldelser jeg har læst har mere kritiseret handlingen og indholdet i spillet og har læst nogle steder de har kritiseret spillet for at være grafikkrævende. 

Der er altså ikke mange anmeldere der sidder med low end/gamle grafikkort og anmelder spil så tror nu på at indholdet måske er en anelse tvivlsomt. Spil er jo som så meget andet en smagssag så du kan heller ikke altid regne med at du er enig med anmeldere og også derfor at samme spil får forskellige score alt efter hvem der har anmeldt dem. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu