|
Metro 2033 og Metro: Last Light Redux? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Maj-2014 kl. 11:15 |
Hvad siger I, er det værd at købe?
Har begge spil, Last Light er da kun fra sidste år |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Ersgaard
Bruger Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har begge spil, er der vel ingen grund til at købe dem :-) Jeg har spillet en del Metro 2033 og det er ret sjovt. Fik det på et tidspunkt til 5 euro, og det var det bestemt værd. Efter sigende er det dårligt kodet, så trods sin alder kræver det faktisk en relativ god maskine til afvikling med alt på high. Godt spil med en ret cool stemning. Last Light har jeg kun prøvet i mindre grad, men det har samme. lidt "uhyggelige" stemning. Umiddelbart også et spil med masser af timers underholdning. /Ersgaard |
|
/Ersgaard
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se en artikel med beskrivelse af forbedringer og ændringer her: http://www.polygon.com/2014/5/22/5739550/metro-redux-trailer-2033-last-light
Redigeret af jake51 - 25-Maj-2014 kl. 16:58 |
|
Mikael Simpson |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Opdateret indlæg herover (ikke så let på en iPad)
|
|
Mikael Simpson |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Serien minder dog rigtig meget om S.T.A.L.K.E.R. serien. Den serie var jeg rigtig glad for, så derfor spillede jeg kun Metro 2033 ganske kort, før det kedede mig, og jeg droppede det igen.
Redigeret af Nagash - 25-Maj-2014 kl. 17:09 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |