recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MF Kino
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMF Kino

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mfhansen82 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2011
Sted: Kbh, Danmark
Status: Offline
Point: 460
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2011 kl. 19:08
Så er der blevet købt et par Dali Lektor 6. De spiller godt nok lækkert. Her er et par billeder af basserne. Wink

Næste del af projektet bliver at få sat A340'erne op som surroundhøjtalere og få flyttet de nuværende SAT300II op som baghøjttalere. Det kræver at vægbeslagene bliver fundet frem fra en flyttekasse hos mine forældre. Og når det hele er placeret som det skal være begynder jeg at sætte kabellister op og få skjult kablerne så godt som muligt. Men den umiddelbare fremtid byder på  en ny sofa på onsdag. Big smile

Redigeret af mfhansen82 - 08-Marts-2011 kl. 14:43
Mvh
Michael Hansen

Sony KDL-32V5500 | Sony STR-DH700 | Sony BDP-S360 | Sony CDP-XB920 QS
------------------------
Dali Basis 100 sub | Dali Lektor 6 front | Jamo A3Cen center | Jamo Sat300II surround
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 05:52
Jeg smider lige et par flere billeder ind.

Sådan kan Lektor 6 også se ud.

Nærbillede af Sony STR-DH700

Nærbillede af Sony CDP-XB920 QS, en Wii, en harddiskoptager og et par cd'er.

Hjemmebiograf setuppet. Receiver og BDP-S360

Jeg mangler stadig at få styr på kablerne. Wink
Mvh
Michael Hansen

------------------------
Dali Basis 100 sub | Dali Lektor 6 front | Jamo A3Cen center | Jamo Sat300II surround
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 06:42
Her er lidt konstuktivt. Pæne højtalere. Det ser lidt rodet ud, frontene står med for spids en vinkel i forhold til center/sweetspot. En vinkle på omkring de 22-28 grader så vil lyden forbedres markant.

PS fed BD afspiller

Redigeret af T-Duck - 20-Marts-2011 kl. 06:43
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 11:32
Kan jo godt bifalde dine fronter Clap Har dem selv, og de gør det rigtig godt. Er rigtig glade for dem til både musik og filmdelen.

Men ja det ser rodet ud med alle de kabler osv.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 11:39
Jeg gad nu godt eje din CD afspiller. Den ser ud til at være high-end SonyBig smile

Har selv én der har kørt fejlfrit i 21 år, men nu laver den desværre "drop-outs". Så den er nok dødCry
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Her er lidt konstuktivt. Pæne højtalere. Det ser lidt rodet ud, frontene står med for spids en vinkel i forhold til center/sweetspot. En vinkle på omkring de 22-28 grader så vil lyden forbedres markant.

PS fed BD afspiller

Jeg ved det godt. På de billeder står højttalerne lidt tættere end det gør nu. Jeg har lige målt afstanden imellem dem til at være 170 m fra yderkant til yderkant. Og afstanden fra højttalere til lytteposition er ca. 3 m.
Ifølge min Sony manual skal der helst være 30 grader fra  center ud til fronter, men ville betyde at den ene front skulle stå midt inde i reolen og den anden på sub'ens plads. Wink

Jeg havde førhen dens lillebror (S350), men ville også gerne være i stand til at afkode DTS HD. Så jeg donerede den gamle afspiller til mine forældre og købte en ny.

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg gad nu godt eje din CD afspiller. Den ser ud til at være high-end SonyBig smile

Cd-afspilleren er af den serie der kaldes QS, hvilket er sådan en semi high-end afspiller. Sony's rigtig high-end  serie hedder ES (Eks. Hothers  SACD). Men den er stadig en fremragende afspiller, som efterhånden har fulgt mig i 10 år.

Redigeret af mfhansen82 - 20-Marts-2011 kl. 19:12
Mvh
Michael Hansen

------------------------
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu