|
MHL indgang på receiver |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Iflg den flatpanels artikel ser jeg ingen hindring i at bruge MHL indgangen helt normalt som hdmi indgang. Der skal bare anvendes den omtalte converter.
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
|
Jeg læser manualen til at du har 6 HDMI bag på, hvoraf den ene er en MHL. MHL giver lidt flere funktioner end HDMI bla. strøm.
Men hvis du allerede i dag ved at der er for få HDMI porte i receiveren, ville jeg da overveje om der findes andre med flere indgange. |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Hvad er det for en konverter? Jeg synes bare der er tale om en adaptor, og den skal jeg nok ikke bruge til noget. Eller også har jeg overset noget. |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Jeg har kigget rundt omkring, men synes ikke jeg kan finde noget med 7 eller flere indgange, og så to udgange. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Selvfølgelig adapter! Troede MHL indgangen i recieveren var med MHL stik ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |