|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Bad Boys... halvsølle? Vil du STRAKS vaske din mund med sæbe Bortset fra Million Dollar Baby som jeg ikke har set så synes jeg også de film du lister der er hamrende fede og lige i øjet her. Sad også og nød hvert sekund af "The Island" |
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Ja med hensyn til Bad Boys filmene så har I også Præs. fra Rockerklubben "Svinene" på jeres side. I sidste afsnit af anden sæson inviterer han det nye medlem Cliff med en tur i biffen for at se "Bad Boys II"
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jeg nød sgu et gensyn med "The Rock", nu med storskærm og surround. Lige sådan en actionfilm skal laves. Er der en der kan lave en liste over Michael Bay's film? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
Det kan IMDb.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Takker Naiera, der bliver noget at gå i krig med. Dog kun de nyere, hvor han har haft fuld indflydelse på.
|
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Det gør jeg hver dag, men smagen af Martin Lawrence vil ikke gå væk. |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
benndk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Det er da ikke så svært, de er jo bare ekstremt-super-ultra-kanon-fede
![]() |
|
![]() |
|
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
Det har han haft på alle sine film, selv den første bad boys film, hvor han selv betalte af egen lomme for den store eksplosion i slutningen af filmen. Hvis studiet gerne ville have en psykologing aspekt frem i The Island, så tror jeg ikke de havde hyret M. Bay i første omgang, jeg tror aldrig det har været hensigten at bringe det frem i filmen. Det er måske ikke engang i manustriptet, så bare at give Bay skylden alene for det, synes jeg er lidt syndt. Bay's baggrung er mere reklamefilm end det er musikvideoer. Han bliver bare kaldt mtv instruktør pga af hans klipning. Der er ingen der kan skrue en action scene sammen som Bay, han er ginial til det, og derfor er det jo godt det er det han laver mest af. Og så er det ginialt at se han bruger så meget tid og penge på at skyde alt hvad han kan live action, i stedet for bare at bruge cgi til det hele. Det giver bare noget andet når man kan se det er live action og ikke cgi. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hehe jeg synes Martin Lawrence er supercool og fantastisk sjov.. især i Nothing to Loose og Blue Streak.
|
|
![]() |
|
benndk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
og Big Momma's House 2
![]() |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Der er MANGE der kan skrue en actionscene sammen bedre end Bay...de klipper den bare ikke sønder og sammen fordi de ikke kan finde ud af at skabe spænding på andre måder
Og ja, Lawrence er selvfølgelig en kanon skuespiller. Han laver rene klassikere. Jeg bøjer mig. |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis man bruger den definition på klassikere som blev diskuteret under den historiske kanon (omskrevet til film) - "en klassiker er den film, som man er flov over ikke at have set" Så må man vel næsten sige at Martin Lawrence film er omvendte klassikere, eller ???
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |