recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Michael Jackson er død
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMichael Jackson er død

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 16:47
seføli kommer der nyt musik med MJ (spørgsmålet er bare hvor meget.), lige som med mange af de andre der er døde for tidligt, som hade lidt i gemmerne....... bare vent og se.
+100HD Film
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 16:58

Det er i mine øjne en stor tragisk dag. Verden har mistet en kæmpe kunstner - ja vores tid største. Den mest sælgene kunstner som aldrig vil blive slået - jeg forstår ikke han er død, og kan stadig ikke forstå det.

Var kæmpe fan af manden da jeg var yngre, og har også gemt hver og en ting jeg købte dengang. Samtidig har jeg fortsat med at købe cd'ere når de kom ud.

Nåede at opleve manden 3 gange, og må sige at hver eneste gang var en  oplevelse for sig selv. En oplevelse hvor man mister både tid og sted. Noget jeg altid vil huske tilbage på.

Samlingen af Michael Jackson cd'ere oppe på 45 plus opsamlingen inkl. dvd. Det er dog uden de LP'er jeg har med ham..

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 17:00
Der udkommer nyt album med Michael Jackson på Mandag..

EDIT: Nå det var blevet nævnt på side 2 kan jeg se...


Redigeret af Exxtreme - 26-Juni-2009 kl. 17:02
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 17:03
Hej det ny album er rykke frem til i dag, i sted for på mandag, tro at man
skal værre hurtig for at få fat i den før at den bliver udsolgt.

Alle steder hvor det er mulige blive der i dag spille Michael Jackson
musik, selv på MTV står den kun på Michael Jackson musik, og div. redio
stadion spille skam også kun Michael Jackson musik.

Tro at det ville værre en god ide, at lavet dage i gå om til en Michael
Jackson heligdag

Redigeret af Startrek - 26-Juni-2009 kl. 17:06
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 17:09

Jeg så meget gerne at History World Tour udkom på enten DVD eller Blu-ray. Det var en fantastisk koncert, som jeg heldigvis nåede at opleve 3 gange.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
mickey_nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Februar-2005
Status: Offline
Point: 394
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 17:16
Jeg kan kun misunde dig Rune - Jeg ærgrer mig stadig over
jeg som 16 årig ikke så ham tilbage i .....var det 98?

Jeg havde glædet mig som en lille dreng til London her den
30. juli hvor jeg havde fået billetter, men jeg når jo så
desværre aldrig at opleve kongen Live - Jeg håber i det
mindste de slipper en masse af hans koncerter ud på Blu-Ray
i mangel på bedre...........

Fed samling du har dig btw :)
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 17:36

mickey_nygaard
Det var også en helt fantastisk oplevelse. History world tour startede d. 7 sep. 1996 i Letna Park i Prag. Jeg var selv 16 år på det tidspunkt, og ville så meget med at jeg selv bestilte billetter til to, inkl. bustur tur/retur. Så måtte jeg tage den derefter. Det var selvfølgelig min fætter der skulle med, da han også var stor fan af ham - dog knap så stor som jeg var. Jeg tog hjem og fortalte min mor det, og hun kunne selvfølgelig slet ikke sige ja til sådan noget. Jeg snakkede efterfølgene med min fætter, og han røg også helt op under loftet over jeg havde 2 stk. billetter med alt inkl. En dag vi sad hjemme hos ham på hans værelse, kom min mor ind og hans forældre.. De kiggede på os, og gjorder lidt sjov med os. Indtil de pludselig sagde at vi gerne måtte tage afsted ! Det var SÅ vildt! Kan stadig huske det dagen i dag. Jeg var 16 og min fætter var 15 - vi drog alene til Prag en hel weekend for at se kongen af poppen. Vi stod pludselig der, blandt 125.000 mennesker og næsten helt oppe foran scenen. Der skete så meget under den koncert fordi det var åbningen, at jeg er så glad for jeg tog afsted i dag. Aldrig er der noget der har slået det.

Da jeg kom hjem igen efter den kæmpe oplevelse, så skulle der købes billetter til de to der kom i DK, Parken 1997. Fik billetter til begge to. Under hans fødselsdag (som var den anden koncert i DK) kom jeg helt ind i "VIP" området - som jeg kalder det. Det er en indhegning de har helt oppe foran scenen - hvor man kun kommer ind hvis man er blandt de første der kommer ind på pladsen. Her får man et specielt armbånd, som gør at du frit kan gå ind og ud af denne indhegning. Der er samtidig så meget plads derinde at du kan stå og danse, hoppe og gører ved uden at støde ind i nogle.. Du står SÅ tæt på scenen som overhovedet muligt! ... DET var også en kæmpe oplevelse - helt anderledes fra andre.

Hver eneste koncert var unik, og jeg ville aldrig ha glippet en af dem dagen i dag.

Jeg forstår virkelig godt hvorfor du er trist over muligheden for at opleve ham nu er væk. Alt var planlagt ned til mindste detalje, og oplevelse var bare så stor. Jeg mistede tid og sted - og svævede lige til koncerten var færdig. Kan stadig se det hele for mig. Især nu ... lige nu kommer alle følelser og billeder tilbage.

Jeg ville dog ikke med til dem i London, da jeg er sikker på han holdte de koncerter af alle de forkerte grunde. De var hvad jeg kaldte "Las Vegas konceptet" og det han han altid været i mod. Kender dog mange som ville ha været med derover - og også han købt billet, som ville opleve ham. Det har de snakket om siden 1997 hvor de jo gik glip af ham sidste gang han var i DK.

- og mange tak for det. Den samling er jeg også glad for :-)

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
T-teknik Se dropdown menu
--
--

Bruger er stoppet

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1989
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 19:34
Mainstream og X-Faktor præger musikken i dag - når Rolling Stones, Prince og Madonna, for blot at nævne nogle er holdt op eller er borte, så er jeg bange for, at musikken dør. Men nogle formår at fastholde en stemning efter deres død - som f.eks. Jim Morrison som var en del af The Doors. - Michael Jackson havde en kvalitet, som vi vel aldrig ser igen, udover de nævnte
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Mainstream og X-Faktor præger musikken i dag - når Rolling Stones, Prince og Madonna, for blot at nævne nogle er holdt op eller er borte, så er jeg bange for, at musikken dør. Men nogle formår at fastholde en stemning efter deres død - som f.eks. Jim Morrison som var en del af The Doors. - Michael Jackson havde en kvalitet, som vi vel aldrig ser igen, udover de nævnte

Ved ikke men jeg syndes at film og musik fra 80ne var meget beder end i dag, end det der bliver smide ud på market nu til dages, da var skisme kvalitet den gang vi havde LP og Spolebåndoptager og kunster som bla. Michael Jackson, ABBA.

Idag er det blive stor foretning med køb og smide væk musik, uden nogle form for musik kvaltets og lyd kvaliteten, og det er gået meget ned da Mp3 formate overtog CD formate og man i det samme ødelage CD formate ved at udgiver ringe og ringe indspilling.

Vi har snart en hel genration der ikke ved hvad kvalitets lyd og musik er, og de finder hele ikke ud af det, da de har ødlaget hørlsen med for meget bruge af hørrebøffer


Redigeret af Startrek - 26-Juni-2009 kl. 19:46
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 19:52

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Mainstream og X-Faktor præger musikken i dag - når Rolling Stones, Prince og Madonna, for blot at nævne nogle er holdt op eller er borte, så er jeg bange for, at musikken dør. Men nogle formår at fastholde en stemning efter deres død - som f.eks. Jim Morrison som var en del af The Doors. - Michael Jackson havde en kvalitet, som vi vel aldrig ser igen, udover de nævnte

Du har helt ret. Der er ikke kommet nye musikere i dag som kan måle sig med dem. Det er "døgnfluer". De holder et enkelt album eller to, og så de væk igen. De kan aldrig opnå samme status som de gode "gamle".

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Speednut Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2008
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 295
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Mainstream og X-Faktor præger musikken i dag - når Rolling Stones, Prince og Madonna, for blot at nævne nogle er holdt op eller er borte, så er jeg bange for, at musikken dør. Men nogle formår at fastholde en stemning efter deres død - som f.eks. Jim Morrison som var en del af The Doors. - Michael Jackson havde en kvalitet, som vi vel aldrig ser igen, udover de nævnte

Ved ikke men jeg syndes at film og musik fra 80ne var meget beder end i dag, end det der bliver smide ud på market nu til dages, da var skisme kvalitet den gang vi havde LP og Spolebåndoptager og kunster som bla. Michael Jackson, ABBA.

Idag er det blive stor foretning med køb og smide væk musik, uden nogle form for musik kvaltets og lyd kvaliteten, og det er gået meget ned da Mp3 formate overtog CD formate og man i det samme ødelage CD formate ved at udgiver ringe og ringe indspilling.

Vi har snart en hel genration der ikke ved hvad kvalitets lyd og musik er, og de finder hele ikke ud af det, da de har ødlaget hørlsen med for meget bruge af hørrebøffer


De skal bare føres tilbage til lyset. Hvis de først har hørt en kvalitets optagelse på et godt anlæg, så tror jeg mange vil blive overbevist om forskellen. Men hvad man ikke kender til, savner man ikke. Fleste unge i dag handler i butikker som fona, elgiganten og tidligere Merlin. Ikke ligefrem at høre noget super godt i de butikker. Men sådan er det jo i dag.

Jeg var selv en af dem, der ikke gik meget op i lydkvaliteten, før jeg bare besluttede mig at jeg ville have blu-ray, og et system der kunne klare de nye HD lydformater. Nu ser jeg på en helt anden måde på alt indenfor hifi. Manskal bare hjælpes lidt i gang...

Men Michael Jackson som kunster vil blive savnet. Hvad enten han ville udgive noget nyt eller ej. Det er en legende der går bort, men hans musik vil aldrig dø
Surround: Pioneer KRP-600M, Pioneer LX60, Pioneer BDP-LX71, Velodyne SPL 1200 Ultra, Focal Chorus surround.

Head-Fi: Sennheiser HD800, Red Wine Isabellina HPA LFP-V DAC/headamp
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af Speednut Speednut skrev:

Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af T-teknik T-teknik skrev:

Mainstream og X-Faktor præger musikken i dag - når Rolling Stones, Prince og Madonna, for blot at nævne nogle er holdt op eller er borte, så er jeg bange for, at musikken dør. Men nogle formår at fastholde en stemning efter deres død - som f.eks. Jim Morrison som var en del af The Doors. - Michael Jackson havde en kvalitet, som vi vel aldrig ser igen, udover de nævnte

Ved ikke men jeg syndes at film og musik fra 80ne var meget beder end i dag, end det der bliver smide ud på market nu til dages, da var skisme kvalitet den gang vi havde LP og Spolebåndoptager og kunster som bla. Michael Jackson, ABBA.

Idag er det blive stor foretning med køb og smide væk musik, uden nogle form for musik kvaltets og lyd kvaliteten, og det er gået meget ned da Mp3 formate overtog CD formate og man i det samme ødelage CD formate ved at udgiver ringe og ringe indspilling.

Vi har snart en hel genration der ikke ved hvad kvalitets lyd og musik er, og de finder hele ikke ud af det, da de har ødlaget hørlsen med for meget bruge af hørrebøffer


De skal bare føres tilbage til lyset. Hvis de først har hørt en kvalitets optagelse på et godt anlæg, så tror jeg mange vil blive overbevist om forskellen. Men hvad man ikke kender til, savner man ikke. Fleste unge i dag handler i butikker som fona, elgiganten og tidligere Merlin. Ikke ligefrem at høre noget super godt i de butikker. Men sådan er det jo i dag.

Jeg var selv en af dem, der ikke gik meget op i lydkvaliteten, før jeg bare besluttede mig at jeg ville have blu-ray, og et system der kunne klare de nye HD lydformater. Nu ser jeg på en helt anden måde på alt indenfor hifi. Manskal bare hjælpes lidt i gang...

Men Michael Jackson som kunster vil blive savnet. Hvad enten han ville udgive noget nyt eller ej. Det er en legende der går bort, men hans musik vil aldrig dø

"Men Michael Jackson som kunster vil blive savnet. Hvad enten han ville udgive noget nyt eller ej. Det er en legende der går bort, men hans musik vil aldrig dø", så rigtig som det er sagt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu