|
micro usb til hdmi |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-August-2013 kl. 17:12 |
Har lige brug for lidt viden herinde.
Jeg vil godt have sådan et kabel fra min tlf til fladskærmen, altså micro usb til hdmi kabel. Men hvad kan jeg egentlig med kablet, kan man se hvad man fortager sig på sin tlf, eller spille på den måde, eller bruge den som en slags stor skærm når man surfer rundt osv?? Nu ville jeg godt have set noget som blev streamet fra nettet, men ville godt have smidt det op på fladskærmen, så tænkte jeg at det kunne man da fikse sådan :-) Jeg har en sgs4 samt samsung ps50c6505 fjernsyn ideer og tilføjelser er velkommen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fra HDMI udgang på enheden og til HDMI på TVet, så vil du få Display der.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er der jo ikke hdmi udgang på tlf. Men derimod micro usb udgang. Derfor jeg lige ville høre
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://list.qoo10.sg/item/MICRO-USB-TO-HDMI-MHL-ADAPTER-CABLE/406507316
|
|
Treated
Funktioner
Tak(0)
|
Kan man ikke få et kabel i 5 meters længde?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19481 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kabel - er det ikke sådan lidt gammeldags?
Jeg købte mig en Apple tv og sender via det trådløse netværk i stedet til mit tussegamle tv. Klaus |
|
Treated
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan kan du sende et signal fra en hjemmeside som streamer fodbold f.eks og så over til appletv med en sgs4 tlf??
|
|
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1387 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også anskaffe dig micro USB til HDMI adapter som f.eks. denne:
og så købe et 5 meter HDMI kabel .
|
|
Treated
Funktioner
Tak(0)
|
hvad er forskellen på dem som har en usb indgang, er det udelukkende til at lade tlf også eller hvad?? for det findes jo også et direkte kabel fra tlf til fjernsyn.
|
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19481 |
Funktioner
Tak(0)
|
App? Hvis det er DR, går jeg ind på DR's hjemmeside og finder det jeg vil se og sender det videre. Det er mest vores ipads vi bruger til det. Klaus |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |