recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - microsoft mce keyboard med WinXP home
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmicrosoft mce keyboard med WinXP home

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomasjohan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark, KBH
Status: Offline
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Emne: microsoft mce keyboard med WinXP home
    Sendt: 07-Februar-2009 kl. 19:45

Har invisteret i microsoft mce remote keyboard, men kan ikke få det til at virke med mit mediacenter.

Kan læse mig frem til på nettet, at det kræver WinMCE, men det kan da ikke passe at man ikke kan omgå dette og bruge det sammen med alm XP home?

Har ikke den tilhørende ir-reciever, men har en af mærket Imon, med tilhørende fjernbetjening.

Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2009 kl. 23:44

Mce fjernbetjeningen med tilhørende IR-modtager er kun supporteret i XP-prof og xp-mce udgaven.

Det er dog muligt at få det til at virke, hvis man kopier en fil over fra en windows xp-prof eller mce...

Imon har sine egne drivers, som jeg ikke mener er MCE-kompatible...

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
thomasjohan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark, KBH
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2009 kl. 15:32

dvs hvis jeg anskaffer mig MCE+ir-reciever fra microfoft, så skulle jeg kunne få det til at virke? Har du evt et link til en guide eller noget?

Er desuden lidt i tvivl om, om der evt skulle være indbygget ir-reciever i mit kabinet. Har et antec fusion, men ved ikke om det er v1 eller v2. Så vidt jeg lige kan læse mig til, så er der indbygget ir-reciever i v2. Hvordan kan man kende forskel på disse?

Såfremt det er v2 med indbygget ir-reciever, kan den komme til at fungere med MCE keyboardet?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu