|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
sundsdal ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() Sendt: 09-December-2004 kl. 11:31 |
Er der nogen der ved hvor man kan købe en "Microsoft MCE Remote Control" ? Hvis du har set en sådan fætter i en butik, eller ved hvor man kan købe den (i dk).... så drop lige et reply :) Zitech forhandler dem ikke mere, og jeg har ringet til Microsoft, og de siger at der har været bestilt et parti hjem til DK, og at der ikke vil komme flere foreløbig. Så der er nogle forhandlere i DK som må have et par stykker liggende. |
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Zitech ca 500.kr.
|
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() |
Jeg har læst et sted at en Logitech Harmony fjernbetjening (kan bl.a. købes i Computer city) kan programmeres til ALT incl. Windows media center. Det sker via internet, så det er ikke nødvendigt at have originalen. Jeg er selv interesseret i de nye One for all remotes. Er der nogen der har erfaringer med dem (især 6 og 10). mvh. Trisse |
|
![]() |
|
sundsdal ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
mr_keep_smiling: Zitech forhandler dem ikke mere !!!!
|
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Hmm i sidste uge ville de gerne bestille 1 hjem til mig nå men det kan jo ændre sig i enhver skod butik |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm har nu opgivet at købe den her remote i DK. Har siddet og kigget rundt omkring på nettet, men kan heller ikke finde den der ? Eller det vil sige.... jeg kan finde mange, men ingen udenlandske netbutikker som både har den remote og som vil sende til DK. |
|
![]() |
|
![]() |
Zitech forhandler MCE baseret PCer med remote jeg fandt ikke remoten på nettet hos dem men talte personligt med dem i butikken, som jeg fortalte dem at den remote blev brugt til andet end MCE og da var han villig til at bestille en hjem til mig.
Redigeret af mr_keep_smiling |
|
![]() |
|
![]() |
Ok.... hvilken Zitech var det ? (jeg har prøvet : allerød, fields og frederiksberg) Og hvad sagde du at den skulle bruges til ? :) |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
Jeg købte den alene hos Zitech. Men jeg ved at de sidenhen har skiftet strategi. Der var åbentbart større interesse for dem end deres egne media center pc'ere. Men ellers køb her:
|
|
![]() |
|
![]() |
hummelmose: tak tak ! jeg har bestilt via dit ebay link |
|
![]() |
|
dk-ofr ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg købte en for 14 dage siden i århus pc lager (300.-) er vist steget en flad 50'r siden :-) eller /Ole |
|
![]() |
|
Limon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
www.rudeo.com de har en remote der kan bruges til en PocketPC og jeg har netop skrevet til dem og der kommer snart en version til Smartphone.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |