|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() Sendt: 15-April-2008 kl. 22:34 |
Har været på jagt efter en måde at få TV signalet fra min fiberbredbåndsforbindelse fra Sydvest Energi over på mit Medie Center og faldt over dette software fra Microsoft, som lover Medie Center muligheder for brugere af IPTV. http://www.microsoftmediaroom.com A Tour of Microsoft Mediaroom: http://arstechnica.com/news.ars/post/20070619-atour-of-micro softs-new-mediaroom.html TDC står på listen over firmaer som benytter teknologien... vil det sige at det er det software som benyttes i deres TDC TV boks? Findes der andre metoder at få TV signalet fra en fiberbredbåndsforbindelse over på et Vista Medie Center? |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Ser interessant ud, mon det er en slags lappeløsning til de får opdateret media center, for alle disse funktioner burde jo kunne køres fra media center EFTER det er blevet opdateret... måske en slags konkurrent til DVB-viewer indtil videre...
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Media Room er Microsofts IPTV løsning. Den er direkte adresseret mod indholdsleverandører som TDC. Det løser ingen ting på et Media Center, da Media Center ikke kan håndtere IPTV
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Ja det er jeg med på, men IPTV burde ikke være anderledes end så meget andet man streamer/afspiller fra Media Center og burde være en ting som Media Center får NÅR det bliver opdateret. Mener bare at nok er en lappeløsning/alternativt program man kan bruge indtil Media Center bliver opdateret... |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg gætter på at det er en løsning som er forbeholdt udbyderne. De vil så udbyde set top boxe (eller SW) der kun fungererer med deres "stream" og derved holder kunden fast!
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
t0PD0g ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Mediaroom er ganske rigtig IPTV delen af Microsofts TV platform. Det faktum at microsoft levere løsninger til udbydere til både IPTV og almindelig digitalt kabel/sattelit tv er nok en god del af forklaring på hvorfor der ikke er DVB-C / S support i Media Center.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |