|
Microsoft: Mulighed for at forlænge Windows 10 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2025 kl. 13:44 |
|
Hej. By Yusuf Mehdi – Executive Vice President, Consumer Chief Marketing Officer, at Microsoft Corporation. Skriver om deres ESU program: ![]() Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 26-Juni-2025 kl. 13:56 |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det kan jeg ikke finde på microsoft.dk
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
islands_brygge ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
|
Iflg. det som OP har kopieret ind i indlægget, kommer muligheden som en notifikation eller man skal selv kunne finde ESU programmet i indstillinger. Du kan sandsynligvis ikke vælge det fra Microsofts websider. Læs evt. mere her: https://support.microsoft.com/da-dk/windows/windows-10-consumer-extended-security-updates-esu-program-33e17de9-36b3-43bb-874d-6c53d2e4bf42 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
|
Jeg kunne nok finde noget andet og bedre at bruge 30$ på. Download en gratis Windows 11. Brug Rufus (også gratis) til at lave et installationsmedie med, så man omgår restriktionerne til Windows 11. Hvis man i forvejen har en licenseret Windows 10, vil Windows 11 også automatisk blive aktiveret. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4813 |
|
Hej. Citat Microsoft: 'When Windows 11 is installed on a device that doesn't meet the minimum system requirements, a watermark is added to the Windows 11 desktop. A notification might also be displayed in Settings to advise that the system requirements aren't met.' Kan du venligst bekræfte eller afkræfte, om du ser et vandmærke (watermark) ? Eller en 'notification might also be displayed in Settings' ? Hilsen Carsten.
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
|
Hej. Spørgsmålet er om Microsoft ved, om din PC kører Windows 11, der ikke opfylder minimums system kravene? Og om de nu, eller måske senere vil gøre noget ved det? Dit gæt, er lige så godt som mit gæt. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|
![]() Du spurgte blot meget specifikt ind til, om der var et vandmærke på skærmen. Hvis der er, er det let at fjerne.
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
|
Jeg har to computere med Windows 11. Ingen af dem opfylder kravene og ingen af dem har vand
mærke.
Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
Hej Carsten Så vidt jeg kan se, har du ikke rigtig læst/forstået det du har citeret: Vandmærket omfatter kun Windows versioner som ikke er aktiveret, hvilket også er årsagen til, at jeg ikke har noget vandmærke på mine to ikke godkendte computere. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
|
Hej. ESU programmet og vandmærket er to forskellige ting, og har intet med hinanden at gøre. Du har ret i at jeg ikke vidste, at vandmærket kun omfatter Windows versioner, som ikke er aktiveret. Mange tak for informationen. Det er flere og flere internet sider, der kommenterer på ESU programmet for privatpersoner. Nogle gør det kort, som https://www.recordere.dk/nyheder andre beskriver mulighed for at spare de 30$. Nogle må have flere informationer end os. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
|
Hej. Min surf PC har en i5-4460 CPU og kører Windows 10. Under Settings, Updata & Security, Windows Insider Program: Står der følgende: ![]() Så jeg forventer at Microsoft ved, om hver enkelt PC opfylder, eller ikke opfylder deres minimum hardware krav for at køre Windows 11. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 30-Juni-2025 kl. 04:18 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |