recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Microsoft Office Outlook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMicrosoft Office Outlook

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
A. Larsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Microsoft Office Outlook
    Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:06

Hej alle

Jeg er en halvgammel pige med en halvgammel pc ( fra 2004).

Mit problem er, at jeg indenfor de sidste 14 dage får en boks, der siger at min Office Outlook ikke er ægte. Det hele var imidlertid installeret i min pc, da jeg købte den for 5 år siden. Microsoft henviser til forhandler. Forhandler (bilka) påpeger ganske rigtigt at der er gået mere end 2 år.  Hvad gør jeg?

hilsen

A. Larsen
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:10

Prøv at kontakte Microsoft Danmark og forklare din situation. Microsoft er bekendt med, at deres valideringssystem ikke er fejlfrit og når du har ren mel i posen, så det skulle ikke være et problem.

Redigeret af Sandal - 26-Februar-2009 kl. 09:10
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2005
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:13
Hvis din pc kom preinstalleret med office, burde der sidde et klistermærke med "key"på eller være et vedlagt i dit matriale.

Prøv evt at kontakte Microsoft http://www.microsoft.com/danmark/kundeservice/privat.mspx
Mvh

Think-T-wice
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:14

Det er ikke normalt at der er installeret Microsoft Office på en pc'er. Hvis der er, så er det i reglen kun en prøve version.

Jeg vil jo mene at du selv/eller har fået en anden til at installerer Microsoft Office på din pc.

Hvis det mod alle forventninger er inst. så burde du have et lisensbevis på en Office pakke.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:40
Det kan jeg prøve, tak.
A. Larsen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:42

Jeg kommer lige i tanke om, at det er muligt min eksmand har gjort noget. Men i mine øjne, har det jo altid været der.

Det er sgu nok det! Undskyld ulejligheden.

hilsen

A. Larsen
Til top
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2007
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:43

Hej hvis det nu viser sig dit office progran ikke er valid/"ægte" og du ikke vil smide penge i et pt. kan du evt bruge google docs eller open office, som begge er gratis.

kender flere der bruger open office, og de mener alle at det fungere perfekt til alm. menneskers forbrug.

https://www.google.com/accounts/ServiceLogin?service=writely &passive=true&nui=1&continue=http%3A%2F%2Fdocs.g oogle.com%2F&followup=http%3A%2F%2Fdocs.google.com%2F&am p;am p;ltmpl=homepage&rm=false

http://da.openoffice.org/

vh zk.

Redigeret af ZuluKongen - 26-Februar-2009 kl. 09:43
Til top
Think-T-wice Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2005
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 09:50
Ja ja blot give eks´n skylden 

Fint råd mht openOffice! gratis..

alternativt ca.. 800,- for office hjemmeversion http://www.pricerunner.dk/pl/295-1118208/Software-Microsoft- kontorprogrammer/Microsoft-Office-til-Hjemmet-og-Studiet-200 7-Dansk-Sammenlign-Priser
Mvh

Think-T-wice
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 10:14
Nu er der jo ikke outlook i den omtalte version.

Som alternativ til outlook kan man køre Thunderbird som er gratis.

Redigeret af lahan - 26-Februar-2009 kl. 10:14
Til top
Ally Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-August-2005
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 11:08
Jeg vil også umiddelbart anbefale Open Office. Til en privat bruger kan jeg ikke se, at der er grund til at købe Microsofts Office løsning, med mindre man har et specifikt behov for at udveksle filer.

Jeg kan heller ikke forstå Microsofts sammensætning af programmer i deres hjemme-version. Hvad i alverden skal en familie med PowerPoint? Hvorfor er Outlook og Publisher ikke med i pakken? Publisher er mere velegnet til familien end til virksomheder.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2009 kl. 12:57

Jeg har fra en avis allerede fået tip om Open Office og Mozilla Thunderbird og det blir nok det. Kan jeg uden videre flytte alle mine Word dokumenter over i open office og derefter slette Microsoft Office pakken? Vil der være en slags Publisher i Open Office, da jeg er ret glad for at lave kort til familien etc.?

Nu vi er ved gode råd om alternative programmer. Findes der så et program jeg kan bruge for at lægge mine familie hjemme dvd'er, brændt på Pioneer harddisk optager, over på en ekstern harddisk? Dels for back-up men også for at kunne gå ind eet sted og vælge små-film ud til brænding. Og vil der være forskel hvis jeg brænder i -R som Pio kan, eller i RAM-RW, som min nye Panasonic kan?

hilsen

A. Larsen
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2009 kl. 07:29
Oprindeligt skrevet af A. Larsen A. Larsen skrev:

Jeg har fra en avis allerede fået tip om Open Office og Mozilla Thunderbird og det blir nok det. Kan jeg uden videre flytte alle mine Word dokumenter over i open office og derefter slette Microsoft Office pakken? Vil der være en slags Publisher i Open Office, da jeg er ret glad for at lave kort til familien etc.?

Openoffice og Word er fuldt ud kompatible - dvs at der ingen problemer er med at åbne word dokumenter i openoffice

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu