|
Microsoft One Drive blir låst? Fake or not? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Januar-2020 kl. 19:13 |
|||
Jeg har netop modtaget en mail fra microsoft, at min mailadresse på hotmail.com snart blir låst. Mailadressen har været aktiv i tæt på 20 år, og jeg har ikke en konto ud over den. Jeg bruger mailadressen dagligt, så tænker det er en fake mail, hvor der blir downloaded små programmer hvis jeg trykker på linksene. Hvad siger I?
Dit OneDrive bliver snart slettet
|
||||
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Klart spam.
Du kan vel for øvrigt også bare teste om udsagnet passer. Er din mail "fastlåst", hvad det så end betyder? |
||||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
når du nu siger du har modtaget en mail fra "microsoft" - er du så helt sikker på at det er tilfældet?
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej du har jo ret, min mail er ikke fastlåst. Men den mail ser grangivelig ud som om den kommer fra Microsoft.
|
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg kan ikke se andet end den er ægte her på min iPad. Der står alle de rigtige ting linet op på en måde jeg har set før. Jeg kan videresende mailen til dig så du kan se den?
Redigeret af Munch - 06-Januar-2020 kl. 20:12 |
||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg forstår det sådan at det er dit Onedrive, der slettes. Ikke din Hotmail konto.
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Onedrive er det plads i skyen? For så har jeg det ikke.
|
||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
https://support.microsoft.com/da-dk/help/13956/microsoft-account-locked
Læs her fremgangsmåden hvorpå du låser en låst konto op.
|
||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Tak for linket, men der er ikke noget der er låst. Så det MÅ være spam, hvor de indbyggede links er åbningen til at lægge skadelige programmer på min PC eller iPad.
|
||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der kan ikke lægges skadelige programmer på en iPad, så der kan du roligt klikke.
Desuden kan du nemt på iPad se hvem der er afsender.
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Okay, tror ikke jeg vil risikere det alligevel. Der står One Drive som afsender når jeg trykker.
|
||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er sådan med gratis tjenester, at de lukkes efter nogen tid, hvis man ikke har brugt dem. Derfor skal man blot logge på og af, en gang imellem. Så får du ikke disse mails. Så log på og af fra din browser nu og da. Du kan jo bare skrive onedrive.com, i søgefeltet og så logge på, i stedet for at klikke på et link i en mail! Redigeret af mnielsen - 06-Januar-2020 kl. 21:13 |
||||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |