|
Microsoft One Drive blir låst? Fake or not? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4731 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Min hotmail bruges dagligt, og One Drive har jeg aldrig haft. Jeg tror på det er spam.
|
|||||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
haha, jeg loggede lige ind på min Onedrive, og den var låst. Så jeg har nok overset en mail.
Nu er den igang med at blive låst op :-) Redigeret af Brixen - 06-Januar-2020 kl. 21:31 |
|||||
Venlig hilsen
KB |
|||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Der er et problem med OneDrive ligenu. Uanset, hvilken konto, jeg benytter, får jeg en Access denied-fejl.
|
|||||
Eeyore
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Onedrive virker fint hos mig.
|
|||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Og det er vist mig, der havde et forældet bogmærke i Google Chrome - "Log på din Microsoftkonto", hed det. Det er nu fjernet...
Det virker også her, uanset hvilken konto, jeg benytter. Men, jeg ville nu heller ikke klikke på sådant et link i en mail - så hellere bare skrive det manuelt i søgefeltet og tage den derfra.
|
|||||
Eeyore
Super bruger Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
ja det er klart det mest sikre at gøre.
|
|||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
QUOTE=Munch]
Min hotmail bruges dagligt, og One Drive har jeg aldrig haft. Jeg tror på det er spam. [/QUOTE]
Lyder nu underligt, at du ikke skulle have noget OneDrive, når nu du har en Hotmail... Prøv lige, at klikke på den firkant øverst til venstre, når du er logget ind på Hotmailen, mærket med den røde ring - så bør det da være der...
Redigeret af mnielsen - 06-Januar-2020 kl. 22:11 |
|||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||
mnielsen, min hotmail er på iPad, så kan ikke genkende dit billede.
|
|||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Mulighed for at prøve fra en Windows- eller Linux-computer i stedet for?
|
|||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Nope.
|
|||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Så bedes andre lige vildlede dig i, hvorledes du finder rundt i det på en iDims.
|
|||||
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||
Skriv onedrive.live.com i din browser, og log på med din microsoft-konto
Redigeret af zemo - 06-Januar-2020 kl. 22:37 |
|||||
/zemo/
|
|||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |