recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MicroSofts E3 pressekonference
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMicroSofts E3 pressekonference

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 10:43
så må man da sige at PS3 vinder på denne, ved at man kan sidde med deres controller. Angående med stemme styring så kan jeg ikke forestille mig det var noget jeg ville komme til at bruge alligevel. Ville føle mig ådnsvg hvis jeg skulle sidde og give den kommandoer. Kan godt se det smart i det, men det var ikke noget jeg ville bruge særlig meget.

Men tilgengæld så det fitness program de viste til deres show microsoft, det ser ud til at fungere rigtig godt, og der er man jo tvunget til a stå op alligevel.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2010 kl. 12:00
Ja epic fail? Det er det helt bestemt hvis de ikke ordner det. En ting er da at der ikke er nogen form for controller (udelukker skydespil?) men at man SKAL stå op er fesent..
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 01:01
Ved ikke om det har været op og vende her på forummet men;

Hvis det er prisen for den nuværende 360'er i Danmark, så tør jeg da slet ikke tænke på hvad den nye model vil komme til at koste Embarrassed I det mindste kan man afdrage på den.. "kun" 24.000 kr om måneden LOL
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2010 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Ved ikke om det har været op og vende her på forummet men;

Hvis det er prisen for den nuværende 360'er i Danmark, så tør jeg da slet ikke tænke på hvad den nye model vil komme til at koste Embarrassed I det mindste kan man afdrage på den.. "kun" 24.000 kr om måneden LOL

Husk nu, at der er gratis fragt! Clown
Til top
Yegermister Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2009
Point: 136
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 12:34
Når man nu køber dette nye vidunder, følger det kinetic halløjs så med, eller er det noget man skal købe seperat? Jeg går ud fra man godt kan slå en "gammel" controller til den nye ikke?
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2010 kl. 14:28
Man kan så vidt har forstået købe en Xbox 360 slim + Kinect pakke, eller bare købe det seperat (når kinect udkommer altså). Konsollen er stadigvæk den samme, så jo du kan godt bruge en "gammel" controller, fra en tidligere Xbox 360. 

Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu