recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Microsofts nye Remote Desktop-klient til Android
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Microsofts nye Remote Desktop-klient til Android

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Microsofts nye Remote Desktop-klient til Android
    Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 12:37
Er der nogen der har fået Microsofts nye Remote Desktop-klient til Android til ar virke ??

Jeg kan ikke få min tablet til at se min pc - de er på samme net - samme router....

Jeg har givet tilladelse til tilgå min pc via remote

Hvad mangler jeg at gøre ????



Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 14:57
Yes, det virker fint her.
Jeg kører det på en HP Touchpad med CyanogenMod9 (Android 4.0.4) op mod min server, som kører Windows Server 2008R2.

Jeg ved ikke hvad, du har prøvet, men her kommer lige et par fif:
- Prøv at bruge IP-adressen i stedet for computer-navnet.
- Kan du logge på med Remote Desktop fra en anden PC?
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 15:39
tak for indput 

- hvordan finder jeg computerens ip-adresse ?
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 15:55
Sådan her:
http://ipogre.com/faqs/local_ip.php

Hvilken version af Windows kører den PC, du ønsker at forbinde til?
For både Windows 7 og 8 skal du op i Pro-versionen for at kunne køre Remote Desktop-server.
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 15:55
Går over på maskinen, starter et kommandoprompt (søg efter cmd i din start menu) og skriver IPCONFIG. Linien med "IPv4 address" er din IP-adresse.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 17:16
Et skridt videre :-)

Jeg bliver nu spurgt om nla logon domain/user og password???

Har har ikke pasword på min pc....
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 15:58
Så vil det ikke virke. Du kan ikke logge på via Remote Desktop, hvis der ikke er kode på.
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 19:07
Hvor skal jeg sætte koden ?
Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 20:00
Under Brugeradministration Brugerkonti på den computer du vil logge ind på.

Redigeret af Zulu - 23-Oktober-2013 kl. 20:03
Til top
mlm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Januar-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mlm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 22:25
Hmmm - så var det ikke så smart som jeg tænkte. Jeg ville bruge det til at fjernbetjene min Tv PC, men gider ikke skulle logge ind på den med password hver gang jeg tænder....
Til top
Hanzoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Marts-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanzoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 11:36
Du kan bare vælge at den skal huske koden eller automatisk log ind :)

Redigeret af Hanzoy - 24-Oktober-2013 kl. 11:36
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2013 kl. 11:54
ja men når man bruger remote desktop slår den lokal skærmen fra(lock) så du kan ikke umiddelbart bruge den som du tror du kan. Brug istedet logmein eller tilsvarende.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu