recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MidtVest Bredbånd har valgt Altibox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMidtVest Bredbånd har valgt Altibox

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Emne: MidtVest Bredbånd har valgt Altibox
    Sendt: 20-Maj-2009 kl. 17:45

Altibox fra Norge (Lyse) overtager kunderne fra MidtVest Bredbånd .

http://www.computerworld.dk/art/51588/midtvest-bredbaand-sae lger-forretning-til-nordmaend?a=block&i=205&pos=3

Så må vi se hvilke tilbud de kommer med , i Norge er deres priser ikke helt billige .

http://www.lyse.no/

Til top
evilguy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2009 kl. 17:50
Gad vide hvem der stod bag "Smile content" som leverede tjenester til MidtVest bredbånd? Måske nogle folk fra Norge?
Gad vide hvem der sidder som direktør i Altibox, og gad vide om han kender MidtVest Bredbånd?

Hvis du ikke kender svaret på ovenstående, så kan jeg sige at direktøren for Alitibox er en gammel kending hos MidtVest Bredbånd og at Lyse i forvejen stod bag Smile content. Så der kommer nok ikke de store ændringer for kunder, udover at der nu rent faktisk sidder en kompetent direktør i stolen.

MidtVest Bredbånd havde alle muligheder for at blive en fantastisk virksomhed - synd at de ansatte en efter min mening mindre kompetent og ikke særlig samarbejdsviillig direktør til at starte virksomheden op (Nej, jeg har ingen ting med MVB at gøre).
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu