recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Midway 4K UHD BD i DK - lydformat?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Midway 4K UHD BD i DK - lydformat?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Midway 4K UHD BD i DK - lydformat?
    Sendt: 03-Maj-2020 kl. 23:41
Hej.

Er det korrekt, at der IKKE er Dolby Atmos eller dts X på den danske udgave af Midway?
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 01:27
Det er korrekt, Midget Entertainment der har rettighederne i norden har vist aldrig udgiver noget med andet en max DTS-HD MAster 5.1
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 07:53
Den havde jeg også over set, latterlig at man ikke har lagt Atmos sporet på. Samme gælder for Dolby Vision, det er der heller ikke på den, kun HDR.

Jeg sender dem en mail, de er nok bedøvende ligeglade.


4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 07:58
Men under alle omstændigheder en rigtig god og flot film, som jeg glædede mig over, og den skal bestemt ses  - sikkert flee gange.

Men indrømmet, lidt mærkeligt med de manglende formater.


Redigeret af Hother - 04-Maj-2020 kl. 07:59
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 08:23
Jeg fravalgte iTunes netop pga. det manglende Atmos spor, via iTunes er der i det mindste Dolby Vision.

Desværre så jeg kun 10 sek. af den, blev lidt lettere irriteret...... 

Hvis den er så god, så napper en med hjem fra us.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg fravalgte iTunes netop pga. det manglende Atmos spor, via iTunes er der i det mindste Dolby Vision.

Desværre så jeg kun 10 sek. af den, blev lidt lettere irriteret...... 

Hvis den er så god, så napper en med hjem fra us.
Jeg vil mene at du roligt kan tage en med hjem. Det jeg også godt kan lide ved filmen er jo, at den er rimelig historisk korrekt. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg fravalgte iTunes netop pga. det manglende Atmos spor, via iTunes er der i det mindste Dolby Vision.

Desværre så jeg kun 10 sek. af den, blev lidt lettere irriteret...... 

Hvis den er så god, så napper en med hjem fra us.
Jeg vil mene at du roligt kan tage en med hjem. Det jeg også godt kan lide ved filmen er jo, at den er rimelig historisk korrekt. 
Helt enig med selve historien, jeg har b.la. været på Hawaii og har brugt 3 dage i Pearl Harbor alene, havde en super guide og talte med en del veteraner, kæmpe kæmpe oplevelse.  
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Autechre Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2008
Sted: Varde
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Autechre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 09:48
Tak for svarene. Thumbs Up

Dejligt at der findes bedre alternativer til den fattige DK-udgave.
*Don't take life too seriously - nobody gets out alive anyway...*
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Men under alle omstændigheder en rigtig god og flot film, som jeg glædede mig over, og den skal bestemt ses  - sikkert flee gange.

Men indrømmet, lidt mærkeligt med de manglende formater.


Tjaa sådan går det jo tit når små selskaber render med rettighederne
Eneste 2 andre film Midget hat udgiver på UHD er The Hitman's Bodyguard og Rambo: Last Blood
Hitman's Bodyguard havde heller hverken DV eller Atmos, men kun HDR og DTS-HD Master 5.1
Rambo: Last Blood har heller ikke DV men kun HDR10, ingen Atmos men dog DTS-HD MAster 7.1, dog er encodingen på selve filmen kritisabel, bitraten på filmen er så lav at hele disken kun fylder ca 36 GB

Og så lige for at tage højdespringeren af dem alle
Django som blev udgivet af SoulMedia, kun SDR, ingen original Italiensk lyd, kun den dårlige synkroniseret Engelske lyd desvære, og kun i Dolby Digital 2.0 192 kb/s, og så for det ikke skal være løgn udgav de den også på en brændt BD50 skive
Dog skal det så nævnes at det er den eneste version der findes på UHD


Redigeret af Hackerjac - 04-Maj-2020 kl. 10:08
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg fravalgte iTunes netop pga. det manglende Atmos spor, via iTunes er der i det mindste Dolby Vision.

Desværre så jeg kun 10 sek. af den, blev lidt lettere irriteret...... 

Hvis den er så god, så napper en med hjem fra us.
Jeg vil mene at du roligt kan tage en med hjem. Det jeg også godt kan lide ved filmen er jo, at den er rimelig historisk korrekt. 
Helt enig med selve historien, jeg har b.la. været på Hawaii og har brugt 3 dage i Pearl Harbor alene, havde en super guide og talte med en del veteraner, kæmpe kæmpe oplevelse.  
Helt sikkert. Jeg har også brugt dage Pearl Harbor. En oplevelse jeg helst ikke ville have været for uden.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg fravalgte iTunes netop pga. det manglende Atmos spor, via iTunes er der i det mindste Dolby Vision.

Desværre så jeg kun 10 sek. af den, blev lidt lettere irriteret...... 

Hvis den er så god, så napper en med hjem fra us.
Jeg vil mene at du roligt kan tage en med hjem. Det jeg også godt kan lide ved filmen er jo, at den er rimelig historisk korrekt. 
Helt enig med selve historien, jeg har b.la. været på Hawaii og har brugt 3 dage i Pearl Harbor alene, havde en super guide og talte med en del veteraner, kæmpe kæmpe oplevelse.  
Helt sikkert. Jeg har også brugt dage Pearl Harbor. En oplevelse jeg helst ikke ville have været for uden.
Hawaii og øerne er sgu et rent paradis. Tror det er det sted fra jeg har mest video og billeder.

Hother, var du så forbi Californien og prøve en L39 det er f.... også en oplevelse i sig selv at flyve Canyon run i Mojave dessert i et ældre..... Trænnings/ jagerfly

Har til gode at prøve en MIG 29, men koster en hel del mere.


Redigeret af Potter - 04-Maj-2020 kl. 10:53
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2020 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Jeg fravalgte iTunes netop pga. det manglende Atmos spor, via iTunes er der i det mindste Dolby Vision.

Desværre så jeg kun 10 sek. af den, blev lidt lettere irriteret...... 

Hvis den er så god, så napper en med hjem fra us.
Jeg vil mene at du roligt kan tage en med hjem. Det jeg også godt kan lide ved filmen er jo, at den er rimelig historisk korrekt. 
Helt enig med selve historien, jeg har b.la. været på Hawaii og har brugt 3 dage i Pearl Harbor alene, havde en super guide og talte med en del veteraner, kæmpe kæmpe oplevelse.  
Helt sikkert. Jeg har også brugt dage Pearl Harbor. En oplevelse jeg helst ikke ville have været for uden.
Hawaii og øerne er sgu et rent paradis. Tror det er det sted fra jeg har mest video og billeder.

Hother, var du så forbi Californien og prøve en L39 det er f.... også en oplevelse i sig selv at flyve Canyon run i Mojave dessert i et ældre..... Trænnings/ jagerfly

Har til gode at prøve en MIG 29, men koster en hel del mere.
Helt enig omkring Hawaii. Jeg havde fornøjelsen af være gift med en SAS stewardesse i mit "Forrige" liv, så jeg har været også i Californien. Jeg har ikke været ude og flyve på den måde som du. Omvendt havde jeg fornøjelsen at være med på jomfru flyvningen med en Boeing 757-200, da den blev præsenteret for år tilbage. Det var en oplevelse. Det foregik i Seattle. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu