|
Mikkelsens discount bio |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Synes faktisk billedet er ganske fint. Sort kunne være bedre - og ville gerne have en med 16:9. Men jeg har købt den for 800 kr. Har tænkt på, om jeg skulle smide en alu-skinne under mit tv. |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
Ja ok, til den pris kan man ikke klage :)
|
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
Nu med Marantz SR6003 :) Så kan jeg få HD lyd - og sparer rigtig mange kabler!
Redigeret af mikkelsen1980 - 03-Januar-2012 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
ny billeder så
![]() |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Har du fået det Lintronic halløj til at virke ?
Og ja, vi skal da have nye billeder
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |