|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
McMadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 05-August-2009 kl. 14:10 |
Hey..
Bliver der lavet nogle ekstremt små centerhøjttalere ? Vil nemlig gerne have en der kan sidde "bag" min fladskærm i bunden.. Den må max være 8 cm dyb og 6 cm høj.. Bredden er sådan set ligemeget .. Men ikke over 1 m :) Og enhederne skal vende nedad.. Ja, den er lidt tricky.. Det kunne være jeg bare skulle bygge en selv.. |
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Hej McMadsen,
Jeg tror ikke det er anbefalelsesværdigt at lade en centerhøjttaler pege nedad og ikke mod lytteren. Højfrekvente lyde er meget retningsbestemte og du vil nemt få problemer med at tale mm. vil blive meget mudret. Kan du ikke skjule højttaleren på en anden måde f.eks. bag en stoflåge i stereobænken eller som indbygningshøjttaler i væggen? Alternativt, findes der meget små højttalere som er "næsten" usynlige. Jeg har dog ikke nogen erfaring med dem: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1962&zoneid=5 /Peter |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
McMadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
lydmæssigt er det vel begrænset hvad man kan forlange. Er det ikke ligefør at der er nemmere med en all-in-one højtaler til nedenunder tv'et? Synes at jeg har set Fonabutikken i Sønderborg sat til et Sony tv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |