|
Mikrofonstativ hvor? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2015 kl. 21:50 |
Jeg er egentlig træt at opstille lysestage og diverse hver gang jeg vil lave en kalibrering af mine højtalere. Da jeg har anskaffet mig et spl meter også, men samme mulighed for at skrue fast som min yamaha ypao mikrofon ville jeg gerne finde et stativ til formålet.
Men jeg kan kun finde til sang mikrofoner osv. Hvor skal jeg finde sådan en simpel billig en henne? |
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke du kan bruge et kamerastativ.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Muligvis? Både mikrofon og spl meter kan skrues på..
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Et kamera stativ skulle da være brugbart til formålet. Brugte et sådan da jeg satte min Marantz op, gevindet på mikrofonen er det samme som på kameraet, så nemt at montere den på stativet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ok ok.. Det har elgiganten da ved jeg:).. Tak for det:)
|
|
![]() |
|
pjonassen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 154 |
Jeg har købt mit hos discoworld. De findes i forskellige prisklasser.http://www.discoworld.dk/default.php?cPath=185_194
Du kan med stor fordel købe denne adapter CM01 Video Camera. Den kan skrues ind i bunden af mikrofonen. Det passer som fod i hose.
Redigeret af pjonassen - 01-April-2015 kl. 23:35 |
|
LG 60PM970T
Marantz av8022a + mm7055 Marantz 7007 Focal Sib XL |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Come on... http://bit.ly/1GPvCP0
|
|
![]() |
|
Nu spurgte jeg fordi at jeg kun fandt stativer til en sang mikrofon og aldrig har brugt eller tænkt i de baner;). Men tak for hjælpen.
Blev trods det klogere at et kamera stativ er langt nemmere at anskaffe og kan så samtidigt bruges til andet:) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |