|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hans TP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 05-Juli-2007 kl. 21:59 |
Endelig må jeg med på bølgen. Jeg vil indenfor den næste måneds tid
investere i fladskærm, og er lidt i vildrede om, hvad jeg skal købe. Jeg ser mest tv, og knap så meget DVD. Har ingen spillekonsol. Jeg har en Sagem Selectorbox nu, men vi planlægger byggeri i en landsby, hvor antenneforeningen ikke har aftale med TDC om levering af Selector- signaler, så DVB-T er nok en rigtig god ting! Jeg vil have min. 37" og mit budget har jeg begrænset til 9000 kr. Hvor får jeg mest for mine penge? |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej Hans TP PANASONIC TH-37PX70 |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Du kan få en 42pv70 for lige under 9k. Der er ingen digital tuner i, men har du TDC kabeltv er den alligevel total overflødig, og så får du altså en 42" plasma skærm som er noget nær det bedste som der er på markedet nu.
|
|
![]() |
|
Nizzen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Yep :)
|
|
![]() |
|
Hans TP ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg tillader mig lige at hive denne tråd frem igen. :)
De to tv, som der er foreslået, er rigtig fede. Men jeg kan se, at for at få dem indenfor budgettet, så er jeg nødt til at købe parallelimport. Det vil jeg egentlig gerne slippe for, idet 9k trods alt er en stor stak penge. Så faldt jeg over disse to fra Sony, som Electronic Center har (det sted kender jeg og det har jeg tillid til+han ikke sælger parallel). Er det noget slam? Hvilken af de to skulle det så i fald være? Sony 1 Sony 2 Redigeret af Hans TP - 09-Juli-2007 kl. 08:52 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Hvorfor dog købe et dårligere TV når du kan få et 37px70 der ikke er paralelimport hos geco.dk for 8.999,-
http://geco.dk/product.asp?product=1045&sub=5&page=1 Der er ingen sammenligning mellem de 2 Sony og så Panasonicen på billedkvalitet Redigeret af spawn - 09-Juli-2007 kl. 09:05 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, du har et point der, Spawn. Jeg må ud i virkelighedens verden og se
størrelsesforholdet mellem 37, 40 og 42. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |