|
Min Android fra sidste år har ikke NFC? |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Identitetssikring i NemID appen med pasDu kan selv opdatere dine ID-oplysninger i NemID appen, hvis du har en Android-telefon / iPhone 7 eller nyere model samt et gyldigt dansk pas, udstedt efter 1. januar 2012. Det er kun nyere smartphones og pas, der har teknikken til at opdatere ID-oplysningerne. |
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Mht. MitID skal du en tur på borgerservice for at blive verificeret. Så kan MitID oprettes uden at pas skal scannes. |
||||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Logger jeg ind på nemid på min iPad og vælger opdater, kan ikke engang få lov til at opdatere. Den skriver: Fejl. Denne funktion kræver iPhone 7 eller nyere. Jeg skulle mene at min iPad er nyere end en iPhone 7. Hvis man skal på borgerservice, skal man så stadig bruge NFC?
Redigeret af kaizer - 27-April-2022 kl. 22:12 |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, men det er ikke en iPhone..... Du mangler en NFC læser i din iPad. Borgerservice klarer det uden NFC. Klaus
Redigeret af KlausDM - 27-April-2022 kl. 22:13 |
||||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4716 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej. MitID kan bruges fra en kodeviser, en app, en kodeoplæser eller en chip. Man behøves altså ikke at bruge en mobil med en App. Der findes andre muligheder. De første tre MitID kodevisere eller MitID kodeoplæsere er gratis. Hilsen Carsten. |
||||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Gælder det også hvis man skal på borgerservice? Edit: Er besvaret tidligere. Redigeret af kaizer - 27-April-2022 kl. 22:44 |
||||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så havde det da været nemmere hvis de havde skrevet: Du skal aktivere NFC. Det skete da jeg prøvede på telefonen.
Redigeret af kaizer - 27-April-2022 kl. 22:45 |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der er vel ingen grund til at bede dig om at aktivere NFC, når du ikke har det? Klaus
|
||||
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det kan man mene; jeg havde blot glemt det. Hvis men ikke ved det, begynder man måske at undre sig over at det ikke virker når der henvises til en iPhone 7 eller nyere. Hvad får man besked på hvis man forsøger at opdatere NemID på en Android telefon uden NFC? |
||||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1430 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
At du ikke forstår det, gør det jo ikke forkert!
|
||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jo
|
||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg skrev at man kan oprette en funktionel MitID uden pas, du påstod man ikke kunne. Jeg viste dig instruktionen, fra Mit-ID, til at gøre dette. Nogen gange er det faktisk ok, at erkende at man ikke har ret |
||||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |