|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
||
Mine BD film, eks. dem jeg ikke har tastet ind endnu...!
Redigeret af MaXer - 25-Juni-2008 kl. 22:52 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Flot Stampe! Freeware to download. Når så jeg vil installere kræves der betaling, eller hur |
|||
![]() |
|||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
||
Jeg kan forstå, at lidt også har ret. Så her er min samling af 'de blå' skiver: 10,5 Apocalypse (miniserie) (*pyyyha*) Redigeret af musicus - 10-Juli-2008 kl. 15:54 |
|||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Sikken' smøre Ha ha, det virker ikke endnu |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
fedt link. hvad er der med det der, dvd profiler? |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Se stampe ovenover. Det system ville jeg gerne have til min store dvd samling. Har downloaded freeware, men nu vil de sgu ha' penge for at aktivere det Redigeret af Kampus - 26-Juni-2008 kl. 17:10 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
jyder. jeg kender det godt. ja man kan ikke, have ret mange film før det koster penge. jeg mener at der er et andet et, som der er en herfra der har lavet det. det er vist gratis. kan bare ikke huske hvad det hedder. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvorfor skriver du så jyder? hvis du selv kender det. Du er vel ikke bare en lille bitte smule jyde, eller hur
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
min far var jyde. jeg har ikke noget imod at betale for det. har bare hørt at man kan købe en skanner, så man gør lige som i forretningerne. så behøver man ikke at sidde og skrive hele stregkoden. det ville være noget lettere, ved bare ikke hvor jeg kan få en sådan. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
denne skulle også kunne gøre det. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja men stadigvæk ikke for free. Troede da lige jeg ku' slippe
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |