|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||||||||||||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||||||||||||||||
er den ikke gratis? det mener jeg da at den har været. |
|||||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
||||||||||||||||
Sweet! Elsker når showoffs får svar på tiltale ;) Redigeret af Haugboelle - 26-Juni-2008 kl. 23:30 |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
||||||||||||||||
Ja lidt flere forskellige
And I could go on and on. Hvad med Beowulf - er det samme film i 4 gange DVD i forskellige "cuts"og 1 stk HDDVD |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||||||||||||||||
ja, det har du da ret i. jeg har aldrig set en som har, så mange forskellige udgaver af samme film. igen og igen. jeg købte da også ringenes herre den første og så direc. cut. men solgte da så den første. |
|||||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||||||||||||||||
Prøv også at kigge efter Sin City, Spiderman, Pan's Labyrinth, Fantastic 4, The Da Vinci Code, Shawshank Redemption ps: jeg er samler The Ultimate Import and Limited Edition DVD Resource |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||||||||||||||||
Og jeg elsker når folk ikke fatter en smiley |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
||||||||||||||||
Bare rolig det går over. Jeg bruger ikke rigtig tid og ressourcer på mine frimærker mere
Redigeret af clausewitz - 27-Juni-2008 kl. 09:55 |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
||||||||||||||||
Ja nu havde jeg jo så også smidt en ;) ind, så ilm da :) Var skam ikke ondt ment... |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Radias ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
||||||||||||||||
National Treasure National Treasure 2 Die Hard 4.0 Pirates of the caribbean Pirates of the Caribbean 2 Pirates of the Caribbean 3 |
|||||||||||||||||
Morten Jensen
Panasonic TH42PZ800(sommer) Panasonic DMP-BD 50(sommer) http://www.tatyanaalionline.com/ |
|||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |