|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
MiniatureZeus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Læs Beoman's sidste besked... Nu var det jo ikke en direkte sammenligning... |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Beoman har et B&O Beovision 4 derfor sammenligningen.
Jeg har da ikke noget imod B&O overhovedet, samt deres anlæg har da en rigtig god lyd. Min økonomi hænger også sammen til at jeg kunne købe et. men jeg synes stadig at pris og nydelse ikke hænger sammen. Men hvis man er glad for en ting, skal prisen jo ikke altid være afgørende. |
|
![]() |
|
beobio ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Bananer/æbler Nu er de 130k jo inkl Beosystem 3 og en Beolab 10 center højtaler. Men Ja, stadig dyrt, men man kan altså ikke sammenligne 1 til 1. Jeg ved godt jeg betaler dyrt for B&O mærket, men hvis ikke man har ejet et komplet B&O system, så er det også svært at forstå hvad det er der gør at folk betaler i dyre domme for det. Men det er helheden som jeg også vælger at betale for, sammen med et flot design(syntes jeg). Tro mig, jeg har overvejet indtil flere gange om det var prisen værd, og hver gang kommer jeg frem til, at for MIG er det prisen værd, hver gang jeg sætter mig i sofaen og ser tv bliver jeg glad :) Om ikke andet så sætter jeg den lige til at autokalibrere og kigger på det fysiske kamera der svinger ned fra rammen, og tænker, daaaaaaaamn. Der er en ingeniør der har haft det sjovt :) Mhv Beobio |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Jep and thats Beoliving and the fingertip...
|
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg håber bare du nyder dit anlæg hverdag, så er prisen jo i sidste ende ligegyldig.
|
|
![]() |
|
beobio ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Og det kan jeg love dig for jeg gør, hver gang jeg tager min selvkonfigurerede Beo5 frem, som er skræddersyet til MCE, og ser HD klips og mine rippede DVD'ere, eller bare gennemhører den gamle CD samling som man ikke har hørt i lang tid. Så er det en god dag :) Og det er jo i sidste ende derfor vi vælger at bruge de penge på vores hjemmebio som vi gør. Mvh Beobio |
|
![]() |
|
MiniatureZeus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Sådan noget kunne også få mig til at købe B & O! Er ikke noget federe, imo, end når man lige tager dén ekstra omvej, for at gøre et produkt helt specielt :) |
|
![]() |
|
IseeU ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Har selv haft 4 8000'er og et beovision 3 32" og beocenter... Dog med en Infinity intermezzo sub... koblet til... Det spillede sku fint. Har dog købt et pioneer plasma da jeg ikke helt kunne være med deres 50" tv Fedt setup, der er ikke noget der nærmer sig deres helheds fornemmelse. Elsker deres remote
|
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
Hej beobio! Jeg forstår din glæde mit dit anlæg! Ser godt ud! Har selv BV 7-40 MKIII med 2x BL5 og 2x BL 8000 som bag. Og ja, jeg nyder at sætte mig i sofaen og nyde udstyret... også inden jeg tænder for det! B&O's design er jo noget for sig og jeg ved at man betaler ekstra bare for det. Men som du også forklarer følger der en masse andet med som folk ikke helt er klar over. Jeg vil ikke til at lave en lang remse, men blot nævne at det er super at kunne dreje sit tv, via fjernbetjeningen, og få skærmen i rette retning lige meget hvilken sideplads man har indtaget. Så må vi jo blot håbe at de holder skuden oven vande og klarer skærene så vi kan få "opgraderet" systemerne senere! ;-) Jes |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Lad det være sagt med det samme, jeg har ikke et B&O tv/anlæg, eneste b&o jeg ejer er en beo4 og en beo5, jeg syns det er superfedt når man kan få noget der bare spiller så fedt sammen som et bang og luffe system gør når det er sat op... jeg syns ikke ret godt om designet på centeren... syns den ligner noget fra 80'erne... og særligt i relation til "blyanterne" som jo altså er noget af det fedeste nogensinde, i højttaler design :)
jeg savner lidt nogen helheds billeder... man ser jo ikke meget andet end bare skærmen og højttalerne. Der er ingen tvivl om at b&o kunne gøre mere for at udnytte de paneler de har, og heller ingen tvivl om at de tager sig NOGET godt betalt for deres design, men skid på det, og skid på janteloven, superfedt at der er nogen der har for et par hundrede k udstyr, og gider vise det frem... :-) Edit: syns iøvrigt bare du skal holde dig ude af pris-snak beobio :-) Redigeret af fumper - 25-Oktober-2008 kl. 22:30 |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Hvordan kan det egentlig være at b&O er så dyrt? Ved godt at det er lidt off topic men undrer mig bare hver gang jeg lurer forbi den eneste B&O butik der nu lige er i sønderborg. I know, smart design og mærke men eh .. |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
Hvordan Styrer du din PS3 med din B&O fjernbetjening?
Og ja virkelig flot setup.. :D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |