|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
||
med software 1.34a til beo5 er der kommet et utal af "non B&O" proodukter som beo5 kan styre... hvordan det rent faktisk fungerer er jeg i tvivl om, men beo5 nærmer sig stille og roligt den multifjernbetjening den har potentiale til at være :)
|
|||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|||
![]() |
|||
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
![]() |
||
Der må da være blutooth i så, eller så er det noget ekstra udstyr til din ps3.
Ontopic fint og flot anlæg, ingen tvivl der |
|||
![]() |
|||
beobio ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
||
Via en Nyko remote. Denne remote er en IR til BT omformer, som B&O har lagt koder til i deres settopbox controller. Mvh Beobio |
|||
![]() |
|||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
||
Jeg er faktisk lidt nysgerrig...
sender beo5 direkte signal til ps3'ens dongle ? eller hvordan foregår det? |
|||
|||
![]() |
|||
beobio ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
||
Nej, det går gennem TV'ets settop box controller. Jeg er dog igang med at lære hele Beo5's third-party univers, den kan faktisk styre 3 partsprodukter direkte :) Jeg betjente et 10 år gammel Kennex 21" tv med den i går :) 100% via Beo5, uden nogen B&O settop controller eller noget. Mvh Beobio |
|||
![]() |
|||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
||
Men en nyko remote kan da ikke tænde en ps3. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, men nu ser jeg det ikke som et problem at trykke på PS3 knappen på den originale PS3 remote for lige at tænde dyret inden brug :) Mvh Beobio |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Fedt med de nye billeder! det er underligt at man kan kalde en bio på den dyre side for minimalistisk, men det er virkelig hvad det er, tv og højttalere, alt det unødige gemt af vejen, det er præcis dét jeg gerne vil have i mit hjem, men da pengene ikke er til det, så må jeg nødvendigvis gå nogle omveje :)
Virkelig fedt, og næsten antiklimaktisk, man er blevet så vant til at se alt det vilde udstyr der fuldstændigt fylder stuen op, og pludselig så er der bare det man har brug for :-) Kommer der billeder af "teknikskab" også? |
|||
|||
![]() |
|||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() |
||
sikke dog en diskussion jeg fik sat igang der ser godt ud med de nye billeder, og flot gammel globus du har der |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Den agerer som barskab også :) Mvh Beobio |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du er ikke helt galt på den, dog skal du lige op i 91 før din udtalelse gælder :) http://www.beocentral.com/products/bsav9000 Back to basic's kan man vel kalde Beolab 10. Jeg var heller ikke vild med den da jeg først så den, og min kæreste er stadig ikke totalt vild med den, men jeg har vænnet mig til den nu. Jeg syntes det er så specielt i forhold til de "kasser" man ser alle andre steder, og jeg er vild med at B&O tør prøve "ting". Dog skal jeg have skiftet frontstoffet ud med helsort istedet for darkgrey, det passer bedre til 8000'erne så. Mvh Beobio
|
|||
![]() |
|||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
||
Det er da skide flot
![]() ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |