|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
beobio ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Nu er der ikke så meget der kan gå galt, så det er bare PlugNWatch :) Mvh Beobio |
||
![]() |
||
pr76 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Flot setup du har dig B&O er et dyrt produkt at have stående, og dog......... Jeg købte et sæt BL8000 (blyanterne) for omk 9 år siden og solgte dem igen 6 år efter med et tab på 1500,- kr. Altså i første omgang en stor udskrivning, men i det lange løb meget billigt |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Det er bare et SUPER FLOT setup der ville klæde de fleste hjem, og hvis man ikke ligefrem vil investere i et rum udelukkende til bio, hvor størrelsen på højttalere mm. er underordnet, så vil jeg til en hver tid vælge dit setup. SUPER |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
Fuldstændig enig. Virkeligt et set-up og møblering man bøjer sig i støvet for Men ingen B&O tråd uden finans-snak . Jeg ser ca 50" som den Danske "stuestandard", - senest 2. gang folk køber flad ? Og i min verden har B&O skudt kilometer over en trofast og temmelig stor målgruppe, med prissætningen af deres 50 " segment ? |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Ja nu må vi jo se, men forestil jer hvis man ændrede prispolitik og valgte at sætte priserne ned eks. med 30%? Hvad tror i de nyværende B & O ejere ville sige ? Jeg tror personligt det ville være en god idé , men svær at søsætte uden et stort stormvejr i pressen.
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
beobio ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Enig, deres plasmaskærme ER for dyre i forhold til f.eks et BV7-40" LCD, det er 100% samme Beosystem3 der styrer både BV7 og BV4, der skal i begge tilfælde en center til ca 18k til, BV7-40" koster ca 90klik, BV4 50" 140klik, så 50k for 10" mere der er Plasma, det er at skyde over målet. Hvad mon den nye 102" plasma kommer til at koste :) Jeg har hørt priser på 300k+, en enkelt sagde enda omkring 500k http://forum.beoworld.org/forums/storage/13/112596/Beovision %20103.JPG Læg lige mærke til billedet til højre der er skærmen nede foran centerhøjtaleren, mens det til venstre er løftet op. Dette er faktisk en motorstand der løfter 230kg tv op når man tænder det :) Skærmen bruger ca 1,5kw :) Snak lige om overkill. Mvh Beobio |
||
![]() |
||
Carsten J ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Skulle komme til at koste 800.000 og veje 550 kilo med stand. Skal du ikke have byttet dit så?
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg havde hørt 800k også , samt at nogle russiske butikker har forudbestilt en masse til nogle rige kunder. Jeg troede bare ikke rigtigt på det :) Mvh Beobio |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Vil det sige du løber op på loftet hver gang du skal smide en ny Blu-ray i PS3'en? (eller hvad du propper i dem) (Waw i'm lazy) |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|
102" har efter min bedste vilje intet med et stue TV at gøre. Og har man et dedikeret rum til hjemmebiograf, så findes der altså bedre løsninger end plasma . Under alle omstændigheder bliver der tale om et niche produkt der dybest set ingen relevans får for private i DK. Men jeg mener virkeligt,at B&O på den ene eller anden måde bør tilbyde et 50" til max 50-60k (set m 2008 øjne) ? 40" blir altså hurtigt lidt for småt efterhånden som kilde signalerne bliver bedre, - og ikke mindst til feks det fornemme lyd set-up i denne tråd |
||
![]() |
||
![]() |
|
"Loftet og loftet", det er på vores førstesal ja, men så doven er jeg altså heller ikke. Det er sjældent at jeg ser BR film, jeg bruger min HTPC 95% af tiden, og den er jo styret fint fra stuen :) /Beobio |
||
![]() |
||
![]() |
|
Aj, 800k er i overkanten, mit max ligger ved 500k Hvordan i hele hule helv.... har de tænkt sig at transportere sådan et tv på 5 sal af en lejlighed i Rusland :) Mvh Beobio |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |