|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
|
De to lodrette stolper - er det bare lægter eller er det nogen som passer i bredden til dit hyldevalg.. Så din spånplade slet ikke er malet... |
||
![]() |
||
kim_ulf ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Iden stammer oprindelig fra en TV udsendelse (tror det var skrot til slot) hvor der blev lavet en lign. stenvæg i et køkken, så har jeg ellers gået og formet resten i hovedet, det skal da også lige med at det tog lidt tid at får overbevist fruen, men da den først var solgt så var hun med, og så kunne det ikke gå hurtigt nok. Så afsted til Nykøbing SJ. for at se stenen "live" hos ABELONA, det var dem jeg kom tilbage til når jeg googlede på nettet, men der findes en del lign. på markedet.
|
||
SONY 46X3000
SONY DAV-X10 SONY PS3 SquezzeBox Slim Device Xtreme 2,5 medie player |
||
![]() |
||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|
Okay, men ja , det er blevet rigtigt vellykket vil jeg mene.. hehe ville nu ikke have troet det der ville tage tid at få overbevist konen til.. som Tstampe skriver, så giver det sådan en hyggelig stemning ligesom en pejse, og det skulle man da tro sådan nogle kvinder var vilde med de to sorte lodrette stolper, er de sat "udenpå" "væggen" ?? spånpladerne i siden har I så selv malet selv eller ?? |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|
Så vidt jeg er informeret er det en del af tv'et |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
|
Okay - men det gør også lige lidt at sætte en sådanne sølv-skinne bagved fladskærmen - direkte på stenene - sådan ser det ihvertfald ud... |
||
![]() |
||
kim_ulf ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
De lodrette er sat uden på spånpladen (de sidder kun fast med velcro), og har kun optisk funktion, de grå side stykkerne blev først slebet og spartler og så lidt filt på og så malet et par gange.
|
||
SONY 46X3000
||
![]() |
||
![]() |
|
De to lodrette stolper - er det bare lægter eller er det nogen som passer i bredden til dit hyldevalg.. Så din spånplade slet ikke er malet... Eller er det ikke REGLAR du har benyttet. De er bredere end lægter. For de lægter ser da lige lidt brede ud på billedet. Hvad har du gjort med de sider som er til højre og venstre for stenvæggen. Er det de ekstra lægter man kan se skruet på væggen - beklædt med spånplade også og så tapeseret eller hvad har du gjort her.. Ser jo ud til, at det kun er lægter bagved stenene... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Måske et par billeder mere til at beskrive ovenstående m.m.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg skal nok tage lidt detalje billeder i morgen.
|
||
SONY 46X3000
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er service... Kan nemlig ikke lige gennemskue dine lægter fra hjørne til hjørne og så den dybde du har ved siden af stenvæggen samt de to sorte lodrette lister... Ser frem til det... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tstampe, sådan som jeg har forstået Kim, så har han sat de der lægter op, sat spånplader på hele vejen hen, hvorefter han så har sat fliserne op på pladerne, den der hylde ovenpå og så de der sorte "stolper" på begge sider af fliserne er så bare sat på med velcro.. ? Det ville i hvert fald give mest mening i min verden, da det jo er fliser, og ikke mursten EDIT: Det er så også derfor at det ved siden af fliserne er længere tilbage, da fliserne jo gør at det går et lille stykke ekstra ud i rummet, end der hvor der kun er spånplade.. Edit2: og tv'et har en glasramme som så slutter med sølvramme helt ude ;) Redigeret af NoNameDesigndk - 15-Oktober-2008 kl. 22:10 |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
![]() |
|
3 liner der forklare det hele
![]() fliserne er mellem 1 og 2 cm tykke Redigeret af kim_ulf - 15-Oktober-2008 kl. 22:10 |
||
SONY 46X3000
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |