|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
|
Jeps NoName... Sådan nogenlunde det har jeg også nået frem til, MEN bare for lige at være helt sikker... Hvis du kigger på hjørnerne i begge sider af selve flise-væggen. Så har han opnået dybde også selvom der skulle være sat lægter op her... Det er bl.a. sådan noget der kunne være lækkert lige at få afgjort.. Før man selv kastede sig ud i et projekt.... Men super med lidt flere detaljerede billeder... |
||
![]() |
||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|
jeg forstår ikke helt hvad du mener.. altså han har sat lægter op, og derpå sat pladerne op, så han faktisk har lavet en hel ny væg der lige er de der ekstra cm ude i rummet.. herpå har han jo så sat fliser, og de fliser der, som Kim skriver er 1-2 cm gør jo så, at der hvor der er fliser, er længere ude i rummet end der i siderne hvor der kun er "væggen" af spånplade.. de sorte lægter/stolper nævnte han så også, at han også havde sat udenpå "væggen", altså ligesom fliserne er det ekstra på "væggen" og går derfor længere ud end selve "væggen" af spånplader..
|
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
|
Rolig nu... Har forstået det... Har også givet fin mening i min verden Din forklaring - første gang hjalp klart med... |
||
![]() |
||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|
heh okay, men ja , back to topic.. flot og originalt.. sjældent man ser nogle der har været lige så originale herinde |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
|
Flot :HUSK nu og tage planterne "NED
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Muerto ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
@kim_ulf
Det ser sq lækkert ud! Sværger også til SONY, har dog ikke lavet det lige så lækkert da der ikke er plads: ![]() |
||
![]() |
||
kim_ulf ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Lidt detalje billeder som lovet i går.
|
||
SONY 46X3000
SONY DAV-X10 SONY PS3 SquezzeBox Slim Device Xtreme 2,5 medie player |
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
Ser sgu nydeligt ud :) Tænder lidt på det tv bord men
er meget i tvivl om det kan huse alt mit hifi udstyr, feks min LX-60. Har du noget imod at tage et par billeder med lågerne åbne samt smide nogle mål på hylden i midten (højde, bredde, dybde) |
||
![]() |
||
kim_ulf ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Det en skuffe der er i hver side brede 33cm , og det samme under hylden. hylde hullet er (dxbxh) 55x80x13 |
||
SONY 46X3000
SONY DAV-X10 SONY PS3 SquezzeBox Slim Device Xtreme 2,5 medie player |
||
![]() |
||
bleze ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
Så med andre ord kan det ikke bruges som hifi møbel, der
er jo ikke plads til noget på trods af den massive størrelse :( |
||
LG OLED83C1, LG OLED65B6V, Samsung PS63C7705, Pioneer KURO KRL-37V, Integra DRX-R1 7.0.4 setup, Synology DS1821+, 4 x KODI Mediacenter (nVidia Shield), Sonos med 6 zoner
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Super Kim - tak skal du have... Og virkeligt nice møbel du har fået stykket sammen der - igenigen...
![]() |
||
![]() |
||
Pittens ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 225 |
![]() |
|
Rigtigt rigtigt flot. Det er absolut min stil og noget jeg vil prøve at genskabe i min stue og med egen stil, når jeg overtager mit hus de 01-11-2008. God inspiration |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |