|
Min bio - Scandyna, Denon, Dali, Samsung mm. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Peterh123 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2012 Sted: Herning Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2012 kl. 17:59 |
Hej, så fik jeg nyt setup - hvad syntes i?
![]() Samsung F-UE55D8005 3D Led tv
DVICO Multimedie afspiller TViX HD
Front: Scandyna Smallpod hvid højglans m. rustfri stander - produceret af undertegnede Bag: Scandyna micopod SE hvid højglans Center: Argon C1 hvid højglans Dali SUB E-12F hvid højglans ARGON 5301 højtalerkabel 25 m. QED Performance Miniature Subwoofer kabel 3 stk. QED Performance HDMI-E HDMI-kabel Samsung galaxy s wifi tablet
4 stk 3D briller :)
& PS3
![]() Alt sammen købt i Hifi klubben Herning.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Peterh123 - 08-Marts-2012 kl. 19:48 |
|
Samsung F-UE55D8005 55'' 3D
Denon 1912 Front: Scandyna Smallpod Bag: Scandyna micopod SE Center: Argon C1 Dali SUB E-12F. DVICO Multimedie TViX HD http://hifigalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=8236 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser godt ud, stilrent og enkelt. Men du behøver ikke at kopier data tekst med.
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Ser rigtigt fint ud, meget stilrent må man sige. Så vidt jeg husker laver Scandyna også centerhøjttaler... hvorfor har du ikke snuppet sådan en?
|
|
![]() |
|
Peterh123 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2012 Sted: Herning Status: Offline Point: 16 |
Hej schulz Tak skal du have. Grunden til jeg ingen ''ugle'' som jeg syntes den ligner - skulle have liggende er: at jeg syntes den er grim ![]() |
|
Denon 1912 Front: Scandyna Smallpod Bag: Scandyna micopod SE Center: Argon C1 Dali SUB E-12F. DVICO Multimedie TViX HD http://hifigalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=8236 |
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Hehe, det kan jeg ærligt talt godt forstå. Går lyden fint sammen med den Argon center?
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() |
|
![]() |
|
Ja den er simpelthen ikke ret køn at se på
![]() Jeg er stadig igang med at indstille det (været sat op i en lille uges tid)
Men umiddelbart syntes jeg den gør det rigtig godt og passer godt ind i stilen
![]() |
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Rigtigt rigtigt flot og et super fedt tv
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Tak helljohn
![]() Er rigtig glad for skærmen og anbefaler den gerne ![]() |
|
|
![]() |
|
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
Det ser jo flot ud
![]() Jeg bliver lige nød til at hører dig.. Dine to malerier, hvor har du købt dem, og til hvilken pris? (jeg leder selv efter noget lignede nemlig) ! God dag :)
|
|
![]() |
|
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
Hvad er grunden til at ingen af højttalerne er på vægbeslag? Det er da en nem elegant løsning hvor du kan vinkle dem som du har lyst
|
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
Rene49
Tak skal du have ![]() Malerierne er købt af Henrik Larsen fra paintbusters men kan se deres side er lukket ned. Micker Grunden til jeg ikke valgte vægbeslag er at jeg syntes ledninger der hænger og dingler ned af vægen ser grimt og ufærdigt ud
![]() ![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |