|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MadsHC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
I kan hente inspiration til malerierne herinde: http://www.trendystickers.dk/ Jeg printede dem bare ud, og lavede det selv..
|
|
![]() |
|
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
Ledningen til center højtaleren er væk nu, men beholdte dens position Har lige bestilt et Logitech Dinovo edge og Logitech AirMouse til bio'en, så jeg kan styre det hele fra sofaen, når jeg køre musik, film osv fra PC'en over på skærmen
Er der andre "gadgets" eller lignende, som I kan foreslå. Noget som I syntes jeg mangler i bioen, for at gøre den ekstra lækker? Vil gerne gøre den mere eksklusiv, men mangler lidt ideér. Noget der kan pynte, eller, whatever Redigeret af pongolle - 21-Oktober-2008 kl. 17:05 |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
Jeg ville da droppe de to ting du har bestilt og få en diNovo Mini i stedet ?? Hvad skal du med den air mus egentlig ?? har diNovo Edge ikke et pegefelt du kan bruge som mus ?? Anyway, jeg overvejer selv en diNovo Mini til når jeg ser film fra min pc ovre på mit tv.. Og så skal jeg så også have skiftet mus og tastatur ud til noget andet, såsom diNovo Edge og MX Revolution.. men det er jo så til mit skrivebord, så det skal ikke som sådan flyttes rundt på.. BTW , vi har en MX Air mus her hjemme som vi brugte til vores mediecenter, og den fungerer da fornuftigt.. man skal dog ikke for langt væk fra senderen så flytter den sig ikke ordentligt på skærmen altid.. her snakker vi, senderen sad bag i mediecenteret ovre i hjørnet bag tv bordet, og når vi så var 3-4m væk.. så det var selvfølgelig ikke de optimale forhold.. ;) |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
pongolle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
Syntes den der mini er aaalt for lille, bryder mig ikke om ting, der er klemt for meget sammen. Og fik et tilbud på Dinovo edge og Air mussen på 1200.- samlet, såå får jo næsten musen gratis |
|
![]() |
|
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
hehe ja okay, så kan jeg godt forstå du gjorde det.. er diNvo Mini da så lille ?? jeg har ikke prøvet den.. regnede bare med at købe den, for jeg skal bare bruge den til når jeg ser film i min seng, så jeg lige kan styre musen og trykke pause, stop og finde den rigtige film og sådan .. ikke så meget andet.. så det er kun til lir jeg vil have sådan en.. ;) :P
|
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, alt for klemt sammen.. Syntes faktisk også Dinovo Edge er ret stilet, når den står der i opladeren |
|
![]() |
|
![]() |
hmm nå okay.. så kunne det da godt være det ikke var den jeg skulle have.. nå men jeg må se om jeg kan få fingrene i en så jeg kan prøve den ;) hehe sys jeg også, men den er nok bare lidt stor at have med henne i sofaen ?? |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
|
MadsHC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-September-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Så har jeg fået ambilight ![]() PS. Har også opdateret med en digtial modtager, et Logitech Dinovo Edge Keyboard og en Logitech AirMouse
|
|
![]() |
|
![]() |
okay hvor lækkert.. giver det nogen effekt at have det der "ambilight" ?? Hvad synes du om mus og keyboard ? |
|
Mvh
Stephen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |