|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
agerskov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 23-Juni-2010 kl. 19:36 |
|
Så er det min tur til at fremvise min stue/hjemmebio Mit udstyr består pt. af følgende Tv: Toshiba 32LV33G som skal retur snarest Receiver: Denon 1610 Højtalere: Front Dali Concept 2 Center + bag Harbo sat10 Sub Harbo10 Xbox 250 GB Wii Samsung bluray P1600 afspiller Det er mit første setup, det næste indkøb der kommer, er et nyt tv i form af enten G20 eller andet plasma tv. Beklager for de dårlige billeder må se om jeg kan få taget nogle bedre end disse men det kan i jo selv bedømme.
Billeder:
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Nice setup! jeps du fortjener at få et større og bedre TV
![]() Hvad er det for et hvidt dækken på recieveren?
|
||
![]() |
||
agerskov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
|
Ja savner også min gamle 42" men ny 46 eller 50 kommer. Øhh ja aner det ikke hehe. Det sad på den da jeg købte den i sin tid, så ved ikke helt hvad den gør der :)
|
||
![]() |
||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
|
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hmm må hellere lige få kigget i manualen eller kontakte hifiklubben angående det. Der er huller i det som er ens med de riller der er i receiveren, så går ud fra at det er en form for beskyttelse af elektronikken
|
||
![]() |
||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() |
|
Har selv en avr-4308 med samme stykke plastik på - skrev til hufiklubben og spurgte, hvad det skulle gøre godt for og fik følgende svar:
|
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Har den samme plastik på min Yamaha, den dækker bare et større område. Gider ikke pille det af.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Super info anoz mange tak :) Så ved vi alle det hehe.
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Hvis den er passivt kølet skal luften selv stå for gennemstrømning, også kaldt fri konvektion. Jeg kan virkelig ikke se hvordan den skal hjælpe med at holde temperaturen nede - jeg synes det virker mere som den holder på varmen da den forhindrer luften i at stige op ad, hvilket får receiveren til at tage ny, kold luft ind.
Min Marantz kom ikke med sådan en, og den er også passivt kølet.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
En lille update herfra
Tv'et er afleveret igen og har fået et lille lcd 26" tv, som jeg beholder indtil videre. Der udover har jeg også købt en concept center, som lige skal have en omgang folie. Nye billeder kommer i løbet af ugen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |