|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|
Hvius det er muligt returner den 70A og køb den nye 51fd |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej Radiomanden, og tillykke med din nye avatar Men der er jo siden produktionen af BD afspilleren kommet nogle opdateringer af firmwaren - måske er fejlen løst i den sammenhæng Opdateringer findes til følgende BD afspillere: BDP-LX70 Blu-ray Disc player
BDP-LX70A Blu-ray Disc player
BDP-LX71 / BDP-LX08 / BDP-51FD / SBDP-LX08(LX01BD)
Den omhandlende Pioneer BD afspiller kan skam også gøre regionsfri: http://www.bluraymods.com/ourproducts-detail.asp?id=105 Redigeret af Hother - 28-November-2008 kl. 12:52 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Biojensen ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Pioneer BDP-LX70A kan firmware opdateres via netstikket.
|
||
Film skal ses i hjemmebiografen :-)
Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk |
||
![]() |
||
Direktøren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
Det lyder til jeg lige skal prøve at opdatere og se hvad der sker. den er ellers købt i Fona så de kan få skidtet lige i hovedet igen hvis det er den. det er galt med. |
||
Det skader aldrig at spørge
|
||
![]() |
||
panafreak ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Det er med 99,9 procent's sikkerhed en opdatering der skal til. Jeg havde det selv samme problem med filmene Iron Man og Indiana jones 4 hvor man kun lige kunne komme ind og vælge sprog. Dernæst stod filmen bare og loadede men ingenting skete. Skal lige nævnes at min Blu-ray er en PS3'er, og efter opdateringen spiller det bare... |
||
![]() |
||
Direktøren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
1000 tak for de gode råd. Jeg opdaterede svinet og ser alle mine film uden problemer. Det er sku blevet en helt fornøjelse. Den havde jeg ikke fanget uden jeres gode ideer |
||
Det skader aldrig at spørge
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |