|
Min far skal have en flad |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Chr. R. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Link 1 Link 2 Link 3 Sorry, men prøv dog lige at undersøge marked selv, inden du beder så mange bruge deres tid for at hjælpe dig. Det kræver selvsagt lidt læsning på ovenstående forrums og et par opkald eller besøg hos en forhandler eller to, men svære er det altså ikke, men tager selvsagt lidt af din tid. |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Det er godt nok dårlig stil at oprette en bruger og samme spørgsmål i flere forums på samme tid.
![]() |
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Ja - meget ![]() ![]() ![]() ![]() Lars :) Redigeret af reslfj - 24-Juni-2012 kl. 00:50 |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
Kosmo12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
|
Måske er det bare mig, men giv dog lige trådstarter en chance uden straks at blive fornærmede over han har tilladt sig at spørge om det samme på andre forums !!!
Det er måske sådan at såfremt man tillader sig at spørge om noget på Recordere, så er det nærmest forbudt og dårlig stil at spørge andre stedet. Drop dog den selvhøjtidelige indstilling, og giv et svar såfremt man har lyst og ellers er det jo blot at undlade. Selvfølgelig er det fair nok man bruger noget tid på selv at undersøge markedet, men det kunne jo være andre havde kendskab til et godt tilbud af god kvalitet som opfylder trådstarters ønske, uden han måske selv har fundet dette. Hvis han ønsker at høre om dette i et bredt forum er det vel helt fint han også spørger andre steder ? Har netop indtryk af de fleste på Recordere svarer/responderer på en tråd fordi man netop nyder dette og gerne vil hjælpe ?? Hvis man betragter det som et stort arbejde, og bliver fornærmet/sur hvis folk også spørger andre steder eller ikke følger rådet, så synes jeg man er langt ude.
|
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
|
Øhhh.. Selvfølgelig må man stille det samme spg. på flere forums. Jo flere svar for TS, jo bedre.
Kan ikke se hvorfor det skulle være dårlig stil.
|
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
|
Fordi han ikke fortæller om de andre tråde. Han kunne have lavet en tråd her og fx henvist hertil eller blot oplyst om de andre tråde. Lars ![]() |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
Kosmo12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
|
Er det noget du har besluttet, at det på Recordere er dårlig stil at spørge høfligt om en anbefaling af et TV, hvis ikke man redegør for hvor man ellers har spurgt ?. Vil du ikke hjælpe, hvis en person har spurgt på et andet forum. Skal han også fortælle, hvis han har spurgt sine venner ?
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
|
Hvorfor skulle det være vigtigt at han gør opmærksom på de andre tråde? Jeg er enig med Vistrup - Jo flere svar han får, des bedre.
|
||
![]() |
||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
|
Jeg synes også, det er helt ok man spørger i flere forum's. Så er der da en god chance for, at få et svar. Det er jo ikke i dem alle, at nogen gider og svare. Ulempen kan så være, at trådstarter bliver mere end ret forvirret af alle de inputs, der kommer.
![]() |
||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
||
![]() |
||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
|
Lulz - give me a break!
TS: Er 37" max eller må det være større?
|
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
Chr. R. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
|
Jeg må vist hellere uddybe mit indlæg længere oppe.
Hvor mange af jer har oprettet en brugerprofil, for i netop kan hjælpe med spørgsmål som trådstarter her kommer med? Vel ikke ret mange, og det er bestemt ikke fordi vi hverken kan eller vil hjælpe. Hvis vi vender den om, så kan vi jo spørge trådstarter hvad han arbejder med samt hvorledes vi kan kontakte ham. Kommer vi i den situation, hvis vi på et tidspunkt kommer til at mangle hans ekspertise, og det uden på forhånd at have gjort ret tanker først. Selvsagt skal vi så også have kontaktinformation på flere af hans kollegaer, så de også kan få lov til at hjælpe os. Nej, det er i min verden ikke ok, sådan at misbruge andre folks tid og ekspertise, uanset om man gerne kan og vil hjælpe. Altså mener jeg, at et vis forarbejde været på sin plads, inden man begynder at spørge mange mennesker om sin hjælp flest mulige steder. Havde det derimod været stillet et spørgsmål om, om man skulle vælge A eller B, så havde man i det mindste vist, at man selv havde bidraget for at løse sin egen opgave. Måske er det bare mig, der er træt af den kræve mentalitet der bliver mere og mere udbredt ![]() |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Side 1 i denne tråd "kører" perfekt. Vend lige tilbage til det - TAK.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |