|
Min far skal have en flad |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Link http://www.grundig.dk/index.php?id=2598&no_cache=1 Her ser du hvide i læssevis Vandt test i lyd & billede, som beste køb i fladskærm til sommerhus kr. 5000,- for 32" |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
Gombert ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Så denne her i sidste uge:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/32LM669T/lg-32-3d-led-smart-tv-32lm669t
Fedt fjernsyn, lækre Smart-tv funktioner, men prismæssigt lidt over dit budget. |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Det er da fuldstændigt ligegyldigt, du skal bare vælge om du vil svare ham eller ej ![]() |
|
![]() |
|
trikker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
Jeg ville ikke anbefale et Grundig, er da godt træt af mit ihvertfald, bla. med EPG der virker halvt om halvt (Bruger Yousee) |
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
Uha. Troede lige, at nogen gav heads-up om, at de ville slå deres far til lirekassemand...
Anyway, hvad med denne fætter her. Ligger en anelse over budgetet, men det er jo svært at finde noget kvalitet og samtidigt have en begrænsning om, at apparatet skal være hvid. 37" versionen kommer angiveligt ikke til Norden iflg. PP Radio. Redigeret af azrael - 24-Juni-2012 kl. 20:15 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
nielsdmjx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2012 Status: Offline Point: 7 |
Kære alle,
tusind tak for Jeres inputs, det er rigtig dejligt! Grunden til at jeg har oprettet flere tråde er, at jeg står og skal købe skærm imorgen mandag, og jeg derfor havde brug for svar forholdsvist hurtigt. Samtidig synes jeg også, at det er rart med flere forskellige inputs så man kan målrette sin søgning. Rigtig god sommer til Jer alle! |
|
![]() |
|
nielsdmjx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2012 Status: Offline Point: 7 |
@ Vistrup og jer andre - det SKAL ikke være 32" - må gerne være f.eks. 37" men helst ikke større, da det skal stå i et mindre værelse.
TV-signalet får han fra yousee via kabel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |