recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min første NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min første NAS

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 00:28
Du ved ikke noget om hvordan din Denon kan tale med en NAS - hvilke standarder den benytter?
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 00:31
næ sorry , jeg må lige læse en del kan jeg se , tak for hjælpen indtil da. Thumbs Up
godnat.
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2011 kl. 22:55
fik købt en nas i dag i elgiganten , en Tja første begynder Nas vel  ( readynas duo fra netgear 1 TB )

Men hmm den er ikke nem at sætte op sådan en karl , særligt ikke når man ikke har haft nas før æv.

Med Venlig Hilsen Kim
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 00:31
Der står sikkert en masse brugbart i manulen - det er nok en god start!
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 20:13
tipsen der står ihvert fald meget på nettet, og vidoer fra youtube, nu er den sat ok op , selvom jeg ikke forstår alt ved den , men den er ret god og jeg er godt tilfreds med den indtil videre, en god start Nas Wink

Redigeret af skyeagle - 22-November-2011 kl. 20:13
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Mikkel.Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2011
Sted: Nordjylland
Point: 214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 17:57
Ejer denne, og er mega tilfreds med DSM og Synology
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 18:31
Oprindeligt skrevet af skyeagle skyeagle skrev:

fik købt en nas i dag i elgiganten , en Tja første begynder Nas vel  ( readynas duo fra netgear 1 TB )

Jeg købte også denne NAS Thumbs Up
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 19:57
Mikkel Hansen den ser lækker ud , er vist en klasse eller to over den jeg har købt, men indtil videre er jeg nu godt tilfreds med den.  Smile

FTH vi har gjort er godt køb tror jeg Thumbs Up  i sidste uge stod den til 1599 kr mener jeg , og el.g manden sagde den ikke var i avisen , ellers var de blevet revet væk måske.

Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 22:50
Havde et problem med min homebox som ikke kunne finde min mobil , men efter jeg fået NAS finder den , næsten hver gang , nogle gange skal jeg lige tænde min popcorn hour før det virker, nogle der kan sige hvordan det kan være tilfælde?

Og en anden stor ting som jeg er ked af , f.eks med film MKV på min nas igennem popcorn hour a-200 , og srt ( tekst filer)  så har den ingen problemer med afspille filmen mkv, men den kan ikke se srt filen, kan det virkelig være rigtigt at denne Netgear Duo NAS ikke kan se SRT filer?

Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Kim Dahl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim Dahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 17:23
Jeg bruger en My Book Live 3tb, den er perfekt til NAS og kostede kun 1385 kr.
Mitsubishi HC4900

Panasonic BD30

Onkyo TX-SR805
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 17:35
Fronview'et på netgear er noget gammelt og lidt besværligt ,at sætte op første gang, der er ,synology klart det letteste, men en DUO ,spiller faktisk ganske ok.
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2011 kl. 20:34
len61, den spiller nu fint ellers , bortset fra min mobil kun kan se min Denon når min popcorn hour er tændt, før jeg fil denne Duo nas, kunne min tdc homebox dårligt nok se min mobil ( Denon).
Med Venlig Hilsen Kim
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu