|
Min første NAS |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du ved ikke noget om hvordan din Denon kan tale med en NAS - hvilke standarder den benytter?
|
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
næ sorry , jeg må lige læse en del kan jeg se , tak for hjælpen indtil da.
![]() |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
fik købt en nas i dag i elgiganten , en Tja første begynder Nas vel ( readynas duo fra netgear 1 TB )
Men hmm den er ikke nem at sætte op sådan en karl , særligt ikke når man ikke har haft nas før æv.
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Der står sikkert en masse brugbart i manulen - det er nok en god start!
|
|
![]() |
|
tipsen der står ihvert fald meget på nettet, og vidoer fra youtube, nu er den sat ok op , selvom jeg ikke forstår alt ved den , men den er ret god og jeg er godt tilfreds med den indtil videre, en god start Nas
![]() Redigeret af skyeagle - 22-November-2011 kl. 20:13 |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Mikkel.Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2011 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 214 |
Ejer denne, og er mega tilfreds med DSM og Synology
|
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Jeg købte også denne NAS ![]() |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Mikkel Hansen den ser lækker ud , er vist en klasse eller to over den jeg har købt, men indtil videre er jeg nu godt tilfreds med den.
![]() FTH vi har gjort er godt køb tror jeg
![]() |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Havde et problem med min homebox som ikke kunne finde min mobil , men efter jeg fået NAS finder den , næsten hver gang , nogle gange skal jeg lige tænde min popcorn hour før det virker, nogle der kan sige hvordan det kan være tilfælde?
Og en anden stor ting som jeg er ked af , f.eks med film MKV på min nas igennem popcorn hour a-200 , og srt ( tekst filer) så har den ingen problemer med afspille filmen mkv, men den kan ikke se srt filen, kan det virkelig være rigtigt at denne Netgear Duo NAS ikke kan se SRT filer?
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Kim Dahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 309 |
Jeg bruger en My Book Live 3tb, den er perfekt til NAS og kostede kun 1385 kr.
|
|
Mitsubishi HC4900
Panasonic BD30 Onkyo TX-SR805 |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Fronview'et på netgear er noget gammelt og lidt besværligt ,at sætte op første gang, der er ,synology klart det letteste, men en DUO ,spiller faktisk ganske ok.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
len61, den spiller nu fint ellers , bortset fra min mobil kun kan se min Denon når min popcorn hour er tændt, før jeg fil denne Duo nas, kunne min tdc homebox dårligt nok se min mobil ( Denon).
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |