|
Min første NAS |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@ChristianRiis .Hvordan har du fundet share ,fra popcornhour ,hvis du har fundet den som nfs share ,kan problemer med "srt" opstå vil anbefale smb ?
@MRRasmussen. En NAS ,er en netværksdisk med eget "computer med system",og kan være en måde at tage backup på, men sådan en kan også gå i stykker, præcis som en almindelig disk, så hvis det handler om backup ,så handler det mere om Backupstrategi, end om backup medie (hvad de fleste tror). NAS er suverænt netop som medie/fil server eller som server generelt. |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
MRRasmussen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
@Len 61
Jeg vil gerne køre begge ting på engang hvis man kan sige det på den måde Så på 2 af dem køre backup og 2 køre bare fil lager ting Men kan nas håndter at køre sådan 2 ting på en gang Håber ikke jeg sprøger for meget ? Morten |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
@MRRasmussen
Man kan Par.Def. ikke have for meget backup, for data er aldrig sikrere end det medie det ligger på, vil anbefale ,at have alt ,"vitalt" vigtigt på et medie der er "sikkert", tape,cd,dvd eller en disk du kan fylde med de ting. Køre NAS til alt photos,audio og Div. media stream Osv. Og så lave en backup Plan ,alt ny vital data Evt. en gang om ugen overpå de "sikre" medier. Der er så tilfældigvis en backup planner ,i næsten alle Nas'er ! Håber ikke det er forvirrende (er dårlig til tegnsætning Osv. så opfat mere min txt ,som talesprog). |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
MRRasmussen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
OKay
Det gav mere fornuft :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |