recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Min første NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min første NAS

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 11:52
@ChristianRiis .Hvordan har du fundet share ,fra popcornhour ,hvis du har fundet den som nfs share ,kan problemer med "srt" opstå vil anbefale smb ?

@MRRasmussen. En NAS ,er en netværksdisk med eget "computer med system",og kan være en måde at tage backup på, men sådan en kan også gå i stykker, præcis som en almindelig disk, så hvis det handler om backup ,så handler det mere om Backupstrategi, end om backup medie (hvad de fleste tror). NAS er suverænt netop som medie/fil server eller som server generelt.
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
MRRasmussen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Juni-2012
Sted: lolland
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 12:14
@Len 61

Jeg vil gerne køre begge ting på engang hvis man kan sige det på den måde

Så på 2 af dem køre backup og 2 køre bare fil lager ting 
Men kan nas håndter at køre sådan 2 ting på en gang 

Håber ikke jeg sprøger for meget ?
Morten

Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 13:14
@MRRasmussen
Man kan Par.Def. ikke have for meget backup, for data er aldrig sikrere end det medie det ligger på, vil anbefale ,at have alt ,"vitalt" vigtigt på et medie der er "sikkert", tape,cd,dvd eller en disk du kan fylde med de ting. Køre NAS til alt photos,audio og Div. media stream Osv. Og så lave en backup Plan ,alt ny vital data Evt. en gang om ugen overpå de "sikre" medier. Der er så tilfældigvis en backup planner ,i næsten alle Nas'er ! Håber ikke det er forvirrende (er dårlig til tegnsætning Osv. så opfat mere min txt ,som talesprog).  
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
MRRasmussen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Juni-2012
Sted: lolland
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MRRasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 20:37
OKay 
Det gav mere fornuft :D
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu